vi er egentlig ganske like da, og vil for det meste det samme så jeg er ikke bortskjemt liksom bare for å presisere hahahehe! så bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vi er egentlig ganske like da, og vil for det meste det samme så jeg er ikke bortskjemt liksom bare for å presisere hahahehe! så bra
huff lurer på hvordan det skal gå med meg jeg, er hekta på is allerede i uke 18.. hvordan blir det da i sommer når det faktisk er varmt ute? hahahhar gått å tenkt på det i en evighet... så i går kjøpte jeg en boks
hehe skjønner hva du mener Men deilig at det er sånn da. Kjedelig å aldri være på "samme side i boka"vi er egentlig ganske like da, og vil for det meste det samme så jeg er ikke bortskjemt liksom bare for å presisere haha
huff ja det kunne jeg iallefall ikke tenkt meg å testet uthehe skjønner hva du mener Men deilig at det er sånn da. Kjedelig å aldri være på "samme side i boka"
ja da har du ett problem tror jeghuff lurer på hvordan det skal gå med meg jeg, er hekta på is allerede i uke 18.. hvordan blir det da i sommer når det faktisk er varmt ute? hahah
Nom nom nom.
Vis vedlegget 110546
huff det tror jeg også men har nå greid å holde meg unna en del da, men er mer is nå enn før -.- huffja da har du ett problem tror jeg
Nei det hadde hvert kjipthuff ja det kunne jeg iallefall ikke tenkt meg å testet ut
gjør de ikke?No fekk eg såååå lyst på jordbæris! Berre synd dei ikkje selger det aleine
Neeei, jordbærisen skal ligge igjen i boksen! Fysj a megNom nom nom.
Vis vedlegget 110546
hadde oppheng på appelsinis med veslahuff det tror jeg også men har nå greid å holde meg unna en del da, men er mer is nå enn før -.- huff
nei namme!Neeei, jordbærisen skal ligge igjen i boksen! Fysj a meg
Næsj vanilje og sjokolade er favoritten hernei namme!
gjør de ikke?
hehe godt vi ikke er likeNæsj vanilje og sjokolade er favoritten her
huff lurer på hvordan det skal gå med meg jeg, er hekta på is allerede i uke 18.. hvordan blir det da i sommer når det faktisk er varmt ute? hahah
hehe godt vi ikke er like
Haha godt det ikke bare er meg dahadde oppheng på appelsinis med vesla
Håper det får kjøpe litt sunnere is, det går fint nå liksom men tenker det blir vell verre i sommerSaftis er sunnare enn fløteis, også finnes det ein del sunne variantar i dag Trur det går bra