Topp 100 April! oppdatert med vinnerliste...

har gått å tenkt på det i en evighet... så i går kjøpte jeg en boks :p
huff lurer på hvordan det skal gå med meg jeg, er hekta på is allerede i uke 18.. hvordan blir det da i sommer når det faktisk er varmt ute? hahah :p

vi er egentlig ganske like da, og vil for det meste det samme ;) så jeg er ikke bortskjemt liksom :p bare for å presisere :p haha
hehe skjønner hva du mener ;) Men deilig at det er sånn da. Kjedelig å aldri være på "samme side i boka"

gjør de ikke?

Nope :( Diplom is (trur eg) har ein men den er med noko yoghurt bitar oppi som øydelegg heile isen :( Så me kjøper tressis, der eg får jordbæren og halve vanilja, mens gubben får sjokoladen (eg likar ikkje sjokoladeis av ein merkeleg grunn) og halve vaniljen :P

huff lurer på hvordan det skal gå med meg jeg, er hekta på is allerede i uke 18.. hvordan blir det da i sommer når det faktisk er varmt ute? hahah :p

Saftis er sunnare enn fløteis, også finnes det ein del sunne variantar i dag :) Trur det går bra :)

Saftis er sunnare enn fløteis, også finnes det ein del sunne variantar i dag :) Trur det går bra :)
Håper det :) får kjøpe litt sunnere is, det går fint nå liksom :) men tenker det blir vell verre i sommer :p

Back
Topp