Topp 100 April! oppdatert med vinnerliste...

Tips til sommeren: kunne tenkt meg noen strandleker fra andemorshop :) husker småbarnsforeldre hadde kult sett i en konkurranse i fjor :)
Den var smart :D

Flott at dere fortsatt har storksak med, kjempefornøyd med den jeg vant :D ellers supert at det var med premier for litt større barn også nå, vet mange har etterlyst det :)

Flott at dere fortsatt har storksak med, kjempefornøyd med den jeg vant :D ellers supert at det var med premier for litt større barn også nå, vet mange har etterlyst det :)
Det har hvert oppe som tema før.. tror nok ikke det skjer :P

Ånei Ånei Ånei en dag borte og jeg er så vidt på topp 20 :p

Last edited:
Ånei Ånei Ånei en dag borte og jeg er så vidt på topp 20 :p
Det vil jeg tro du tar fort igjen. Og såvidt er vel litt å ta i når du ligger på 12. plass:p hehe

Jeg var borte i hele går kveld selv, så du gikk pent forbi meg;)

Hehe ja hektisk her i påsken, godt mnd nettopp har starta :D er vel først siste uka jeg burde klage om jeg ligger langt bak :p hvilken premier håper du på denne mnd da :D ?

Hehe ja hektisk her i påsken, godt mnd nettopp har starta :D er vel først siste uka jeg burde klage om jeg ligger langt bak :p hvilken premier håper du på denne mnd da :D ?

Ja, har ikke så mye å si før på slutten egentlig;)
Har lyst på så mye!!! Hehe
Pysjen ser jo fantastisk ut da, men har jo sikla på Storksak en stund og. Vet ikke om jeg orker 3. plassen da:p så får ta det som det kommer
Du da?

Ja, har ikke så mye å si før på slutten egentlig;)
Har lyst på så mye!!! Hehe
Pysjen ser jo fantastisk ut da, men har jo sikla på Storksak en stund og. Vet ikke om jeg orker 3. plassen da:p så får ta det som det kommer
Du da?
Den storksaken er så fin den! <3

Den storksaken er så fin den! <3
Den er kjempefin, men vet ikke om jeg orker den skravlinga det krever:p haha
Må bruke energien min på andre ting, men skal aldri si aldri;)

Den er kjempefin, men vet ikke om jeg orker den skravlinga det krever:p haha
Må bruke energien min på andre ting, men skal aldri si aldri;)
ja det var det da.. må se jeg også.. Har så lite energi om dagen. Så spørs om jeg klarer å henge med når folk er tilbake fra påskeferien :P

ja det var det da.. må se jeg også.. Har så lite energi om dagen. Så spørs om jeg klarer å henge med når folk er tilbake fra påskeferien :P

Kan bli tøft da ja. Får ta det som det kommer, men topp 15 skal vi vel klare en plass vel? Bare styre unna 6, 9 og 11:p hehe

Back
Topp