Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
godt forslag, det hørtes ut som en super premieTips til sommeren: kunne tenkt meg noen strandleker fra andemorshop husker småbarnsforeldre hadde kult sett i en konkurranse i fjor
De er geniale! Lett å pakke og, tar ikke så stor plassgodt forslag, det hørtes ut som en super premie
Den var smartTips til sommeren: kunne tenkt meg noen strandleker fra andemorshop husker småbarnsforeldre hadde kult sett i en konkurranse i fjor
Det har hvert oppe som tema før.. tror nok ikke det skjerFlott at dere fortsatt har storksak med, kjempefornøyd med den jeg vant ellers supert at det var med premier for litt større barn også nå, vet mange har etterlyst det
Det vil jeg tro du tar fort igjen. Og såvidt er vel litt å ta i når du ligger på 12. plass heheÅnei Ånei Ånei en dag borte og jeg er så vidt på topp 20
Det vil jeg tro du tar fort igjen. Og såvidt er vel litt å ta i når du ligger på 12. plass hehe
Haha da har jeg gått opp var på 18 plass når jeg skrev det
Jeg var borte i hele går kveld selv, så du gikk pent forbi meg
Hehe ja hektisk her i påsken, godt mnd nettopp har starta er vel først siste uka jeg burde klage om jeg ligger langt bak hvilken premier håper du på denne mnd da ?
Den storksaken er så fin den! <3Ja, har ikke så mye å si før på slutten egentlig
Har lyst på så mye!!! Hehe
Pysjen ser jo fantastisk ut da, men har jo sikla på Storksak en stund og. Vet ikke om jeg orker 3. plassen da så får ta det som det kommer
Du da?
Den er kjempefin, men vet ikke om jeg orker den skravlinga det krever hahaDen storksaken er så fin den! <3
ja det var det da.. må se jeg også.. Har så lite energi om dagen. Så spørs om jeg klarer å henge med når folk er tilbake fra påskeferienDen er kjempefin, men vet ikke om jeg orker den skravlinga det krever haha
Må bruke energien min på andre ting, men skal aldri si aldri
ja det var det da.. må se jeg også.. Har så lite energi om dagen. Så spørs om jeg klarer å henge med når folk er tilbake fra påskeferien
er typisk at jeg treffer en av de da hahahahaKan bli tøft da ja. Får ta det som det kommer, men topp 15 skal vi vel klare en plass vel? Bare styre unna 6, 9 og 11 hehe
er typisk at jeg treffer en av de da hahahaha
jepp Det blir vel oss det da hahahahaSamme her hehe
Noen må jo havne der og