Topp 100 April! oppdatert med vinnerliste...

Den balansesykkelen er jo berre genial ❤️❤️ Er ein premie som virkeleg burde bli med vidare, sjølv om eg kan forstå at det kan bli vanskeleg å få mangen av dei.
Ellers synes eg det er flott med svømmekle og ting til dei litt større :D Som Sara, er eg også for eit større basseng ein kan ha i hagen.

Edit: Veldig fornøyd at Storksak er med :)
Basseng har jeg prøvd lenge å få tak i. Men det ser dessverre umulig ut.

Basseng har jeg prøvd lenge å få tak i. Men det ser dessverre umulig ut.
Så dumt. Det tror jeg mange hadde likt å skravle om :-)

Men det er gjerne de større kjedene som har slikt, ikke de små (nett)butikkene som i stor grad er de som bidrar med premier.

Så lite som jeg skravler, så er en plass inne blant topp 100 og trekningen av flexicriben den eneste muligheten jeg har, men den står til gjengjeld høyt på ønskelista :D

Syns det badekaret så snedig ut, men da tror jeg at jeg må holde igjen skravlinga mi:p haha

Syns det badekaret så snedig ut, men da tror jeg at jeg må holde igjen skravlinga mi:p haha
Men det er jo ikke et badekar, det er en liten greie til å ha oppi badekaret? eller vasken?

Oi, gått hele 2 timer siden noen har skrevet noe i denne tråden! Er ikke så rart når d er påske og familietid :)

God dag jenter.
Nå mener jeg ikke å være ei sånn sur gammel hurpe altså, men kan vi la denne tråden være en topp 100 tråd og heller skravle i skravletråder ? Vi har jo endel nye brukere og for dems del synes jeg at denne tråden skal være mer ryddig.
Vil samtidig få minne om at man kan multiqoute og at 4-5-6-7 innlegg rett etter hverandre kan bli litt mye ;)

Ha en strålende flott og laaaaaaang langfredag :)
Har hun sagt d?
Jepp :)

Men det er jo ikke et badekar, det er en liten greie til å ha oppi badekaret? eller vasken?

Badekargreie da:p hehe
Så snedig ut ihvertfall ;)

Badekargreie da:p hehe
Så snedig ut ihvertfall ;)

Synes ikke den ser ut som noe jeg ser helt poenget med, bare til de bitte, bitte små, den passer i vasken (og da kan de like gjerne vaskes i vasken sånn ca?)

Men for all del, andre kan ha bruk for ting jeg ikke ser bruken av :) Jeg bare sikter på en annen plass :)

Synes ikke den ser ut som noe jeg ser helt poenget med, bare til de bitte, bitte små, den passer i vasken (og da kan de like gjerne vaskes i vasken sånn ca?)

Men for all del, andre kan ha bruk for ting jeg ikke ser bruken av :) Jeg bare sikter på en annen plass :)

Kommer ikke til å sikte på den jeg heller. Men tenkte at den kanskje kan være fin å ha med på f.eks hyttetur osv:)

Det er så masse fint! Mye av dette jeg kunne tenke meg å ha med videre..

Back
Topp