har jo lyst på det meste men håndkle, dørskiltet <3, mattermosen virket veldig praktisk, badekar og selvfølgelig flexicribenHva ønsker du helst å vinne??
Hvilke premier ønsker du skal bli med oss videre i 2015?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har jo lyst på det meste men håndkle, dørskiltet <3, mattermosen virket veldig praktisk, badekar og selvfølgelig flexicribenHva ønsker du helst å vinne??
Det ønsker jeg meg og! Og pysjen!Dørskiltet!
Det ønsker jeg meg og! Og pysjen!
Ja, også pysjen!
Basseng har jeg prøvd lenge å få tak i. Men det ser dessverre umulig ut.Den balansesykkelen er jo berre genial Er ein premie som virkeleg burde bli med vidare, sjølv om eg kan forstå at det kan bli vanskeleg å få mangen av dei.
Ellers synes eg det er flott med svømmekle og ting til dei litt større Som Sara, er eg også for eit større basseng ein kan ha i hagen.
Edit: Veldig fornøyd at Storksak er med
Så dumt. Det tror jeg mange hadde likt å skravle omBasseng har jeg prøvd lenge å få tak i. Men det ser dessverre umulig ut.
Men det er jo ikke et badekar, det er en liten greie til å ha oppi badekaret? eller vasken?Syns det badekaret så snedig ut, men da tror jeg at jeg må holde igjen skravlinga mi haha
Men det er jo ikke et badekar, det er en liten greie til å ha oppi badekaret? eller vasken?
Minimeisen ser bare HELT genial ut og badevaderen det sammeHva ønsker du helst å vinne??
Tamara ønsker at vi lar være å skravle i denne trådenOi, gått hele 2 timer siden noen har skrevet noe i denne tråden! Er ikke så rart når d er påske og familietid
Drømmer om pysjen og minimeisenHva ønsker du helst å vinne??
Tamara ønsker at vi lar være å skravle i denne tråden
Vi får bruke skravletråden vår
God dag jenter.
Nå mener jeg ikke å være ei sånn sur gammel hurpe altså, men kan vi la denne tråden være en topp 100 tråd og heller skravle i skravletråder ? Vi har jo endel nye brukere og for dems del synes jeg at denne tråden skal være mer ryddig.
Vil samtidig få minne om at man kan multiqoute og at 4-5-6-7 innlegg rett etter hverandre kan bli litt mye
Ha en strålende flott og laaaaaaang langfredag
JeppHar hun sagt d?
Men det er jo ikke et badekar, det er en liten greie til å ha oppi badekaret? eller vasken?
Badekargreie da hehe
Så snedig ut ihvertfall
Synes ikke den ser ut som noe jeg ser helt poenget med, bare til de bitte, bitte små, den passer i vasken (og da kan de like gjerne vaskes i vasken sånn ca?)
Men for all del, andre kan ha bruk for ting jeg ikke ser bruken av Jeg bare sikter på en annen plass