Tomt?

Gratulerer Lellalura! Håper det går bra. Da fikk vi opp samme uke på testen. Tror ikke helt på det, hehe. Sluttet på p-piller i november og gravid allerede helt i starten av januar er mer enn jeg turte å håpe.. :) og har ikke fått legetime før 25mars, lenge å vente..
 
Så fort det gikk, gratulerer :happy: Ja det var lenge til, å tiden går jo så sakte de første mnd. Synes hvertfall jeg, hehe :happy:
 
Titter innom her hos dere :) Tok test i dag etter uteblitt tr, som viste positiv. Litt sjokkert da det ikke var helt planlagt aakkurat nå, men langt fra uønsket, og kanskje ikke heelt uventet da p-plaster ble revet av for et par mnd siden, og jeg bare ikke har kommet så langt at jeg har fått ny prevensjon. Kjenner på litt bekymringer da jeg var gravid litt tidligere enn dette i fjor, men hadde SA i uke 11. Men med en snart treåring i hus vet jeg at det fint kan gå bra også, så jeg får prøve å slappe av, og tenke at sist var rett og slett ikke ment å bli :) Blir koselig å følge dere andre her, håper alle holder seg her til oktober ☺
 
Jeg testet positivt igår, og den viste 2-3 uker på vei. Har egentlig ikke hatt mistanke, ingen symptomer enda. Men sluttet på prevensjon i november så har venta litt på det. Men likevel veldig uvirkelig nå! Og selvfølgelig er mannen min på tur i skogen hele helgen akkurat når jeg plutselig fikk det for meg at jeg skulle ta en test. Gleder meg til å se han imorra ja :) er helt ny her inne, men måtte bare fortelle det til noen :)
Sniker fra september :) Om du testet 2-3 på cb digutal uke, så hører du nok til inne på september :) gratulerer
 
Jeg synes stikking og murring er skummelt.. men litt fint å kjenne at det er noe som skjer, også. :)
 
Ja, jeg vil tro kanskje månedsskiftet sept/okt blir min termin. Skal til legen i slutten av mars, får vel vite mer eksakt da. Murringer er litt skummelt da men det er visst normalt.
 
Enig i at murringen er litt ekkel å ha, men vi kan berolige oss med at de fleste av oss har det nå i begynnelsen :)
 
Back
Topp