Tomt?

Jeg var nok litt tidlig ute med å "melde meg inn" i en termingruppe - prøvde litt ulike terminkalkulatorer på nett, og det ser ut ti at det blir et septemberbarn istedet. Lykke til til dere, kos dere her inne :)
 
Jeg var nok litt tidlig ute med å "melde meg inn" i en termingruppe - prøvde litt ulike terminkalkulatorer på nett, og det ser ut ti at det blir et septemberbarn istedet. Lykke til til dere, kos dere her inne :)

Takk det samme!

I følge enkelte kalkulatorer skulle vel jeg ha hatt termin i september også, men vet når el var og har lang syklus så da satser jeg på oktober. Gikk også 6 dager over med begge :)
 
Termingruppa her er så rar inne på appen. Er det bare til meg eller er det slik? Får opp mange diskusjoner, ikke når hver enkelt har termin.
 
Termingruppa her er så rar inne på appen. Er det bare til meg eller er det slik? Får opp mange diskusjoner, ikke når hver enkelt har termin.

Har ikke appen, men finner heller ingen termintråd. Er stort sett på mobil, men bør jo ikke være annerledes på pc. Spørs om ikke en av oss må starte en :)
 
Gratulerer, jeg har fått termin 7 okt foreløpig. Første barn for deg? Det er det for meg, syns det er fint men veldig skummelt enda jeg fyller 30 om en uke, hehe. Ringte legen idag og fikk time til påske, det føles sååå lenge til! Men forstår jo at de ikke får sjekket så mye før det..
 
Gratulerer, jeg har fått termin 7 okt foreløpig. Første barn for deg? Det er det for meg, syns det er fint men veldig skummelt enda jeg fyller 30 om en uke, hehe. Ringte legen idag og fikk time til påske, det føles sååå lenge til! Men forstår jo at de ikke får sjekket så mye før det..
Dette er mitt andre barn, har ei jente som fylte 3år i desember fra før
 
Så spennende :) men jeg er så usikker på når jeg skal fortelle det til de nærmeste, er det for tidlig når jeg er fem uker på vei? Vet at det kan gå galt, men vil være åpen om det hvis det skulle skje noe..
 
Det må du føle på selv :) første gangen jeg var gravid fortelte jeg det i uke 8, vil du være åpen om det så hvorfor ikke? :) Denne gangen vil jeg vente til de magiske 13 ukene er passert med å fortelle :)
 
Jeg testa i dag og er akkurat fire uker på vei i dag med termin den 29 sept, men kommer til å.være en del her siden det er første barnet og alle(!) I min familie går på overtid :p
 
Det eneste jeg merker er ømme bryster og mega vonde brystvorter :p har litt hodepine som kommer og går og har sinnsykt lyst på sjokomelk for tia ^^
 
Hehe, sjokomelk er godt da ;-) vet ikke om det er innbilning men håret har vært helt håpløst de siste par ukene, blir mye fortere fett og oppfører seg så annerledes..
 
Eneste fysiske symptomet jeg kjenner er at det stikker litt nederst i magen innimellom, ikke vondt, bare kjenner det. Flere som har det?

Det kjenner jeg også, veldig ofte.. Vi er ikke prøvere, men føler meg så gravid for tiden! Kroppen føles så merkelig, og jeg har så mange symptomer at om jeg ikke er gravid så skjønner jeg ingenting. Da kommer jeg sikkert til å ha et innbilt svangerskap de neste månedene :p Føler meg så sikker at jeg har begynt å tenke på barnerom, babyutstyr, navn etc! :p Herlighet.. Føler meg så dum. Har hinta til mannen at jeg føler på meg at det er noe på gang, men han tror ikke på meg, siden han mener man ikke kjenner noe så tidlig. Venter mens på Lørdag, så er 10dpo idag. Testet negativt idag tidlig, litt nedtur.. Men nå tørr ikke jeg å teste igjen før tidligst Fredag! Kanskje prøøøve å drøye til Lørdag. Om tr dukker opp nå, da vet ikke jeg hva jeg gjør! Nå er jeg så innstilt på at det blir baby igjen.. Selv om vi ikke er prøvere, så har jeg jo innerst inne lyst på en liten en til :) Det har nok mannen også! Tenkte egentlig å starte prøvinga til høsten/neste år, men pytt pytt! Har ikke noe imot en Oktober-baby 2015 <3

Mine symptomer, bare for å sammenligne:
  • Ømme pupper
  • Trøtt
  • Mye utflod
  • Sover dårligere
  • Murringer (Ikke vonde, men kjennes OFTE!)
  • Stikninger nedover "hufsa"
  • Luft i magen
  • Vondt i korsryggen
  • Føler meg forkjølet til tider, selv om jeg ikke er det
  • Fryser lettere (spesielt på føttene)

Litt skummelt å føle seg så sikker, for da blir nok nedturen enda verre om tr dukker opp! :(
 
Håper det går rette veien for deg!! :) Hehe, mannen her og tror noe av symptomene er innbilning, etter at jeg har trålet ørten forum så kan man jo bli litt innbilsk, hehe. En annen ting jeg nevnte tidligere her, vet ikke om det er et tegn, men håret blir så fort fett nå! Og det oppfører seg så rart, nå har jeg bare gitt opp og har hestehale hele tiden. ;-) det er rart hvordan man helt ubevisst føler at det er noe på gang.. Skulle ha venninner på tapas og vin på fredag hjemme. Vanligvis er jeg veldig glad i rødvin men plutselig føltes det bare helt feil å drikke noe som helst. Så litt lettere hysterisk tok jeg en test rett før de kom og der stod det gravid.. Måtte jo bare forklare, de er veldig nære venninner så om det skulle gå galt er det bare de og mannen som vet noe enda..
 
Håper det går rette veien for deg!! :) Hehe, mannen her og tror noe av symptomene er innbilning, etter at jeg har trålet ørten forum så kan man jo bli litt innbilsk, hehe. En annen ting jeg nevnte tidligere her, vet ikke om det er et tegn, men håret blir så fort fett nå! Og det oppfører seg så rart, nå har jeg bare gitt opp og har hestehale hele tiden. ;-) det er rart hvordan man helt ubevisst føler at det er noe på gang.. Skulle ha venninner på tapas og vin på fredag hjemme. Vanligvis er jeg veldig glad i rødvin men plutselig føltes det bare helt feil å drikke noe som helst. Så litt lettere hysterisk tok jeg en test rett før de kom og der stod det gravid.. Måtte jo bare forklare, de er veldig nære venninner så om det skulle gå galt er det bare de og mannen som vet noe enda..

Hehe.. Ja det er ikke lett for disse mannfolka å skjønne seg på alt :p Rart hvordan vi kjenner kroppene våre inn ut.. Satser på det ikke er innbilning! :) Gratulerer med svangerskapet forresten! Og lykke til :)
 
Gratulerer så mye til dere :) Testet positiv i går, det kom opp gravid 2-3 :) Vi har prøvd i over ett år, jeg er så lykkelig! Men har ikke gått opp for meg, så måte kjøpe ny test idag den kom det to streker på :) Har fra før av en jente på 3 år :Heartpink
 
Back
Topp