Liilje
Glad i forumet
Kort sakt: Ja!
Jeg tester morgen og kveld for å se om nivået synker. Den verste var da vi hadde gått mye lenger enn de foregående kjemiske, og vi endelig begynte å slappe av. Så hadde jeg en test fra CB som viser uker. Skulle bare «bruke den opp», og gledet meg til å se 3uker+, men da stod det «ikke gravid». Da var det tre-fire dager siden sist jeg testet, og hadde også den gang testet daglig i godt over en uke etter IKM, bare for å være heeelt sikker på at det virkelig hadde festet seg godt.
Det tok helt pusten fra meg, og jeg var helt knust i to dager. Nå har jeg hatt stigning i en uke, og er to dager over ikm. Skal til legen til uken og måle stigning, men kjenner at jeg ikke tør å slappe av før tul.
Jeg forventer liksom at det ikke skal gå denne gangen heller. Men er innafor Medicus, så føler at jeg blir plukket opp og limt sammen igjen, hvis jeg mister mer. Har avtale om høsting av egg i januar, hvis vi mister nå. Går på Duphaston (progesteron støtte) denne pp. Håper jo at det er en faktor som er i vår favør.
Jeg skjønner veldig godt at du føler deg som er nervevrak. Det hjalp meg mye å få en fot innenfor Medicus, så det anbefaler jeg virkelig. Fastlegen min er vabligvis ganske bra, men dette var ikke hennes felt. Følte meg veldig overlatt til meg selv, så var fint å komme til noen som virkelig jobber for en løsning, og som ser og hører deg.
Håper dette går veien for deg, og at du får trygghet i tiden![]()
Uff, det hørtes ikke lett ut
Takk for at du delte! Er godt å høre at man ikke er alene om å bli bekymret. Jeg hadde en "veldig svak" kjemisk for 1 år siden, da fikk jeg en kjempe kjempe svak strek ca 8dpo som var borte dagen etter, men dette var kort tid etter at vi sluttet på prevensjon og jeg rakk aldri å bygge opp noen forventninger. Etter dette har det kun vært negative tester. Så jeg håper jo at denne klamrer seg fast, jeg er 20dpo/4+6 i dag og testene har blitt veldig sterke, så jeg håper på det beste! Dersom det ikke skulle gå bra så må vi nok oppsøke hjelp..
Takk for at du delte, og masse lykke til til deg også!

Nå er jeg så lettet!

(pp1 endte i SA så håper denne sitter)
Pp 4