Tok det lang tid å bli gravid?

Pp2 her
 
Pp 13 denne gang. Pp 1 på førstemann. Så veldig uventet at det skulle være så vanskelig med nr to. Ønsket jo to tette, men bli liksom ett år forsinka ;) Sikkert en mening med det også.
 
Litt usikker på hva jeg skal si, egentlig :p PP1 visste jeg at vi ikke kom til å treffe på EL, så jeg er litt usikker på om den faktisk teller. PP2 hadde jeg en kjemisk, også er dette på en måte PP3. Med forrige barn traff vi på PP1 :happy:
 
Pp 13 denne gang. Pp 1 på førstemann. Så veldig uventet at det skulle være så vanskelig med nr to. Ønsket jo to tette, men bli liksom ett år forsinka ;) Sikkert en mening med det også.

Føler du deg noe ekstra redd for å miste? Brukte selv over 1 år, og føler at ventingen har påvirket meg mer enn jeg hadde trodd. Nå som det endelig har klaffa etter månedsvis med skuffelser har jeg rett og slett blitt et nervevrak:bag:
 
Det klaffet 1 uke etter pilleslutt uten å ha fått tr tilbake:nailbiting: Noen andre som har opplevd det og alt har gått bra med barnet?
 
Føler du deg noe ekstra redd for å miste? Brukte selv over 1 år, og føler at ventingen har påvirket meg mer enn jeg hadde trodd. Nå som det endelig har klaffa etter månedsvis med skuffelser har jeg rett og slett blitt et nervevrak:bag:


Kort sakt: Ja! :shy:

Jeg tester morgen og kveld for å se om nivået synker. Den verste var da vi hadde gått mye lenger enn de foregående kjemiske, og vi endelig begynte å slappe av. Så hadde jeg en test fra CB som viser uker. Skulle bare «bruke den opp», og gledet meg til å se 3uker+, men da stod det «ikke gravid». Da var det tre-fire dager siden sist jeg testet, og hadde også den gang testet daglig i godt over en uke etter IKM, bare for å være heeelt sikker på at det virkelig hadde festet seg godt.
Det tok helt pusten fra meg, og jeg var helt knust i to dager. Nå har jeg hatt stigning i en uke, og er to dager over ikm. Skal til legen til uken og måle stigning, men kjenner at jeg ikke tør å slappe av før tul.
Jeg forventer liksom at det ikke skal gå denne gangen heller. Men er innafor Medicus, så føler at jeg blir plukket opp og limt sammen igjen, hvis jeg mister mer. Har avtale om høsting av egg i januar, hvis vi mister nå. Går på Duphaston (progesteron støtte) denne pp. Håper jo at det er en faktor som er i vår favør.

Jeg skjønner veldig godt at du føler deg som er nervevrak. Det hjalp meg mye å få en fot innenfor Medicus, så det anbefaler jeg virkelig. Fastlegen min er vabligvis ganske bra, men dette var ikke hennes felt. Følte meg veldig overlatt til meg selv, så var fint å komme til noen som virkelig jobber for en løsning, og som ser og hører deg.

Håper dette går veien for deg, og at du får trygghet i tiden ❤️❤️❤️
 
Back
Topp