Det er mannens svømmere her som er årsaken til at vi må gjennom prøverør. Jeg har også et barn fra tidligere forhold. Nei, egentlig ikke satt en grense. Men akkurat nå stopper det seg litt fordi det er veldig dyrt. Men har to på frys i Porsgrunn da.Uff, så trist å høre! Det skjønner jeg godt, selv om man har barn fra før kjenner man på det samme savnet. Det å ikke klare å få til noe mange tar for gitt er sårt og tungt. Man har jo et håp hver gang man har innsett, og det er så vondt når det ikke går. Vet dere hva som gjør at det er vanskelig for dere? Her er det tett egglederne, mest sannsynlig begge. I tillegg artikler jeg ganske høy AMH, men da produserer jeg i hvert fall egg...
Har dere satt noen grense for hvor lenge dere kommer til å prøve? Vi har ikke gjort det, og vet ikke om jeg klarer å gjøre det heller..
Ønsker deg alt godt, og krysser fingrene for at det vil ordne seg for dere hvis dere skal prøve flere ganger!
Hvilken privatklinikk bruker dere?
Har hørt veldig mye bra om Porsgrunn.
Vi har fire på frys, så satser på at en av de har tenkt til å bli en liten babis.
Blir spennende å følge deg 
Lurte på om jeg skulle bruke opp pakken med lutinus som jeg har liggende, er vel ikke farlig med litt ekstra??
Når har du innsett? Jeg syntes disse dagene er helt grusomme, går fra å tenke at dette må gå, til fortvilelse
Er ikke helt meg selv kjenner jeg...
Går fra å tenke superpositivt i det ene øyeblikket, til å tenke kjempe negativ i neste.