To verdener

Ikke gi opp helt enda Naturlig å tenke som du gjør men der er fortsatt håp!!
Tusen takk!:Heartred Denne ventetiden er grusom, gruer meg så mye til å kjenne på den vonde følelsen hvis det ikke går.. Men har fremdeles et lite håp så lenge mensen ikke dukker opp.
 
Rugedag 7 av 5 dagers:
En uke siden innsett, og det var denne dagen jeg fikk mensen etter ferskforsøket. Dette er de dagene jeg har grudd meg enormt til, kjennes ut som mensen er på vei, i går hadde jeg noe som kjentes ut som menssmerter da jeg satt meg ned på kvelden, men de forsvant igjen. Ingen ømme bryster heller. Det eneste som kan gi svaret er en test iom at symptomer er umulig å basere seg på.
 
Godt vi er flere :joyful: Når har du innsett? Jeg syntes disse dagene er helt grusomme, går fra å tenke at dette må gå, til fortvilelse :nailbiting: Er ikke helt meg selv kjenner jeg...
Det kommer an på resultatene imorgen hos gyn og når el er positiv. Føler med deg!
 
Så leit å høre :(:( Skjønner godt at du er drittlei! Sender deg en god klem, selv om jeg vet at lite hjelper akkurat nå :Heartred
 
Tusen takk, er det noen som forstår hvordan dette er, så er det dere her inne:Heartred

Desverre og heldigvis er det nok mange her som forstår ja, og du er ikke alene :Heartred Håper du har noen som tar godt vare på deg i dag. Dette er virkelig noe dritt, og det er lov å hyle og gråte og gjøre hva du enn trenger nå!
 
Etter et langt opphold er jeg nå midt i nytt fryseforsøk, kjører på med prednisolon og klexane, hatt scratching og håper dette funker. Det blir innsett på tirsdag, og jeg gruer meg til rugedagene og testing! Akkurat nå klarer jeg ikke å tro at det noen gang skal være min tur. Jeg har jo lyst til å teste allerede bare for å få det overstått :hilarious: jeg krysser fingrene for at alle gode ting er innsett av blastocyst nr 3:smiley-angelic001 totalt innsett nr 5... Herregud for en lang vei for å få søsken!!
 
Etter et langt opphold er jeg nå midt i nytt fryseforsøk, kjører på med prednisolon og klexane, hatt scratching og håper dette funker. Det blir innsett på tirsdag, og jeg gruer meg til rugedagene og testing! Akkurat nå klarer jeg ikke å tro at det noen gang skal være min tur. Jeg har jo lyst til å teste allerede bare for å få det overstått :hilarious: jeg krysser fingrene for at alle gode ting er innsett av blastocyst nr 3:smiley-angelic001 totalt innsett nr 5... Herregud for en lang vei for å få søsken!!

Vi har vel vært i noen grupper sammen gjennom det siste året, har ikke sett dagboken din før nå, så blir spennende å følge deg her:D håper og krysser fingrene for at dette er gullegget nå! Masse lykke til:D
 
Vi har vel vært i noen grupper sammen gjennom det siste året, har ikke sett dagboken din før nå, så blir spennende å følge deg her:D håper og krysser fingrene for at dette er gullegget nå! Masse lykke til:D
Tusen takk:Heartred jeg håper så inderlig at det er gullegget denne gangen og at kroppen er klar for å ta det i motq:) hvor i løypa er du nå?
 
Tusen takk:Heartred jeg håper så inderlig at det er gullegget denne gangen og at kroppen er klar for å ta det i motq:) hvor i løypa er du nå?

Ja denne gangen skal det bli baby:) :Heartred skal på kontroll på tirsdag, håper på innsett den 28. Blir 4.innsett:) fryseforsøk:)
 
I morgen blir jeg ruger av en liten blasto:) gruer meg så enormt til å teste denne gangen, skjønner ikke hva jeg skal gjøre hvis det nok en gang blir negativt :( jeg håper så inderlig at alt klaffer!!-
 
Her er du jo! Håper masse for deg! Kjenner på det samme selv. Håper virkelig du slipper flere runder nå.
 
Krysser fingrene massevis for deg, håper du er blitt ruger nå og at alt har gått fint!! :)
 
Her er du jo! Håper masse for deg! Kjenner på det samme selv. Håper virkelig du slipper flere runder nå.
Krysser fingrene massevis for deg, håper du er blitt ruger nå og at alt har gått fint!! :)
Tusen takk dere :Heartred Nå er jeg ruger av en fin blastocyst og jeg krysser alt jeg har for at dette skal gå veien. De første rugedagene er så optimistiske, så nyter dette, før det må jobbes med både optimisme og pessimisme.. Herregud for et kjør vi her inne skal igjennom :dead: håper vi alle snart kan smykke oss med tittelen "gravid":D:Heartred
 
Ja, det er jammen et kjør, og rugedagene blir nesten uutholdelige etterhvert! Men krysser fingrene for at det blir søsken på dere nå:)
 
Back
Topp