~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Ble du ruger?
Håper scratching og medisiner gjør susen
Håper scratching og medisiner gjør susen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble ruger, så nå HÅPER viBle du ruger?
Håper scratching og medisiner gjør susen![]()

Ja, jeg håper, men samtidig klarer jeg liksom ikke å tro at det skal gåGratulerer så mye som ruging, nå skal den sitte altså!!![]()

Ja, jeg håper, men samtidig klarer jeg liksom ikke å tro at det skal gå![]()

Tusen takkGratulerer som ruger![]()
skulle fått en sovetablett ved innsett, så man våkner på testdag, man blir helt skrullete av dette her! Går fra å være superpositiv til å tro at det nok en gang er mislykket. Er sikkert en fryd å bo sammen med
Tusen takk for det, fin helg med mye familie, så blir ikke mye grubletid og det er godtHåper helgen er fin og at det blir positiv test veldig snart!
håper syklusen din ordner seg snart da hvis det ikke er en liten luring som venter der inne da 
og er den positiv skulle man gått i hi igjen, inntil man er i 2 trimester 
Absolutt, ved negativt skulle man fått lov til å gå i hi til neste forsøkJeg er så enig med deg. Man skulle gått i hi, som bjørner inntil testdatoog er den positiv skulle man gått i hi igjen, inntil man er i 2 trimester
![]()

Spennende å se om det jeg kjenner i korsryggen og i magen er begynnende mensen, lutinus eller en liten krabat
Håper på det siste, men har jo tidligere tatt feil... Mange daaaaager igjen til test-dag
Håper på det siste!Rugedag 5 (10 dpo)
Har vært travelt opptatt hele helgen, så dagene har gått fort. I ettermiddag har jeg hatt litt mensmurringer, i tillegg til at jeg er øm i magen etter alle klexane-sprøytene. De er ikke de beste sprøytene jeg har tattSpennende å se om det jeg kjenner i korsryggen og i magen er begynnende mensen, lutinus eller en liten krabat
Håper på det siste, men har jo tidligere tatt feil... Mange daaaaager igjen til test-dag
![]()