To verdener

Ble du ruger?:D
Håper scratching og medisiner gjør susen :)

Rugedag 1 (6 dpo)
Dagen har gått unna i et tempo, masse å gjøre på jobb og besøk på ettermiddagen :Heartred Kjenner ingen ting, men det er ikke så rart 6dpo:) Nå går jeg på lutinus også, så alle symptomer etterhvert blir jo vanskelig å tolke...

Rugedag 2 (7dpo)
Kjenner ingen ting, men noe annet hadde vel vært rart. Jeg sliter veldig med å tro at det skal gå, og tenker bare at det er teit å skulle håpe. Hva er vitsen med å utsette seg for dette gang på gang, for bare å ha det dritt når man får negativ test.

Rugedag 3 og 4 (8 og 9 dpo)
I går kjente jeg ingen ting, i dag er pupper litt ømme og er trøtt, men det kan være pga lutinus. Har veldig lyst til å teste, men helgen er fullpakket med sosiale ting hvor jeg må fungere, så kan ikke risikere å bli lei meg. Like greit å vente :dead: skulle fått en sovetablett ved innsett, så man våkner på testdag, man blir helt skrullete av dette her! Går fra å være superpositiv til å tro at det nok en gang er mislykket. Er sikkert en fryd å bo sammen med:joyful:

Håper helgen er fin og at det blir positiv test veldig snart!

Jeg er så enig med deg. Man skulle gått i hi, som bjørner inntil testdato:hilarious: og er den positiv skulle man gått i hi igjen, inntil man er i 2 trimester :angelic:

Rugedag 5 (10 dpo)
Har vært travelt opptatt hele helgen, så dagene har gått fort. I ettermiddag har jeg hatt litt mensmurringer, i tillegg til at jeg er øm i magen etter alle klexane-sprøytene. De er ikke de beste sprøytene jeg har tatt:sorry: Spennende å se om det jeg kjenner i korsryggen og i magen er begynnende mensen, lutinus eller en liten krabat :Heartred Håper på det siste, men har jo tidligere tatt feil... Mange daaaaager igjen til test-dag:hungover:

Last edited:
Rugedag 5 (10 dpo)
Har vært travelt opptatt hele helgen, så dagene har gått fort. I ettermiddag har jeg hatt litt mensmurringer, i tillegg til at jeg er øm i magen etter alle klexane-sprøytene. De er ikke de beste sprøytene jeg har tatt:sorry: Spennende å se om det jeg kjenner i korsryggen og i magen er begynnende mensen, lutinus eller en liten krabat :Heartred Håper på det siste, men har jo tidligere tatt feil... Mange daaaaager igjen til test-dag:hungover:
Håper på det siste!

Rugedag 6 (11 dpo)
Omgangssyke i natt, så er helt ferdig! For noe dritt! Kjenner ikke så mye, men litt støl i korsryggen, som jeg også kjente i går. Denne gangen har jeg ikke ømme pupper, noe som jeg har hatt alle de andre gangene. Nå hadde vel en test slått ut hvis jeg var gravid, men skal prøve å vente til torsdag. Hvis det er negativt nå blir det så mye googling etter folk som har fått den pos test, i tillegg til at det blir flere skuffelser, og det orker jeg ikke. SKAL klare å holde meg til torsdag:wacky:

Du er jammen flink som holder deg! Men tror det kan være lurt som du sier, klarer det bare aldri selv :shy: Kjempespennende dager, jeg heier på to streker!!

Back
Topp