To verdener

Lykke til i morgen! :) Det går helt sikkert bra <3

Gratulerer! :)

Gratulerer, så deilig for deg å få se et bankende hjerte :)

Gratulerer! Så fantastisk å få oppleve bankende hjerte:-)

Tusen takk alle sammen :) Det er helt utrolig, mannen sto lent over meg og var så fascinert av hva han så. Blir mer verkelig når man har sett den lille :)
Fantastisk! Gratulerer! :D
Gratulerer :) Det var nok helt fantastisk ja.
Ååå, så fantastisk!!! Helt perfekt :)
Tenk at vi var så heldige i dag, begge to❤️❤️
Gratulerer, så deilig for deg å få se et bankende hjerte :)
Gratulerer! Så fantastisk å få oppleve bankende hjerte:)

Hvordan står det til med deg? Tenker ofte på deg :-)

Hvordan står det til med deg? Tenker ofte på deg :)
Hei :) så hyggelig! Jeg måtte ta meg en pause fra nettet, ble så påvirket av alle sine historier, i tillegg til at jeg har vært veldig dårlig, så har latt ukene gå og har nå kommet til uke 13 :) Brukte litt tid på å finne tilbake til meg selv, en del uker var det kun ivf og baby-prat, og jeg ble nok helt utslitt av alt. Nå er jeg meg selv igjen, jobber og driver med mitt. Er ikke helt komfortabel med å snakke om spedbarn og få masse råd og tips fra småbarnsmødre, det er utrolig hvor mye enkelte kan bable om dette.. Jeg klarer nok ikke å sette meg inn i det å skulle ha baby før jeg har vært på ordinær ul i slutten av august :)

Har tenkt på deg også! Hvordan går det? Fikk du fryseforsøk, eller venter dere til august? Jeg håper det klaffer for dere raskt, følelsen av at "alle andre" får det til er så vond, har lovet meg selv å aldri glemme hvordan det er. Håper du har en fin sommer og koser deg masse!!

Hei :) så hyggelig! Jeg måtte ta meg en pause fra nettet, ble så påvirket av alle sine historier, i tillegg til at jeg har vært veldig dårlig, så har latt ukene gå og har nå kommet til uke 13 :) Brukte litt tid på å finne tilbake til meg selv, en del uker var det kun ivf og baby-prat, og jeg ble nok helt utslitt av alt. Nå er jeg meg selv igjen, jobber og driver med mitt. Er ikke helt komfortabel med å snakke om spedbarn og få masse råd og tips fra småbarnsmødre, det er utrolig hvor mye enkelte kan bable om dette.. Jeg klarer nok ikke å sette meg inn i det å skulle ha baby før jeg har vært på ordinær ul i slutten av august :)

Har tenkt på deg også! Hvordan går det? Fikk du fryseforsøk, eller venter dere til august? Jeg håper det klaffer for dere raskt, følelsen av at "alle andre" får det til er så vond, har lovet meg selv å aldri glemme hvordan det er. Håper du har en fin sommer og koser deg masse!!

Hei! Tenk at du har kommet så langt! Helt utrolig :-) Har selv nå også hatt en lang sommerpause fra BV. Skulle jo egentlig hatt fryseforsøk før sommerstengt, men ble mirakuløst gravid av meg selv i syklusen etter forsøket. Jeg mistet da også, så har vært lagt nede etter to spontanaborter på rad. Det har vært veldig deilig å hatt "fri" fra alt nå i sommer. Planen er fryseforsøk i slutten av august/begynnelsen av september. Ikke lenge til OUL nå, lykke til!

Hei! Tenk at du har kommet så langt! Helt utrolig :) Har selv nå også hatt en lang sommerpause fra BV. Skulle jo egentlig hatt fryseforsøk før sommerstengt, men ble mirakuløst gravid av meg selv i syklusen etter forsøket. Jeg mistet da også, så har vært lagt nede etter to spontanaborter på rad. Det har vært veldig deilig å hatt "fri" fra alt nå i sommer. Planen er fryseforsøk i slutten av august/begynnelsen av september. Ikke lenge til OUL nå, lykke til!
Ja, det forstår jeg har vært tungt, håper du har fått det litt på avstand i løpet av sommeren, og at dere har fått kost dere med ferie.

Det er litt rart å være 16 uker på vei, har jo drømt om dette i mange år, og plutselig er jeg en av de gravide. Det er noen jeg har grudd meg litt til å fortelle det til, fordi jeg vet de sliter med det samme, men de har heldigvis vært glade på våre vegne. Krysser fingrene for at det klaffer for dere neste gang, skal følge med deg! Masse lykke til!!

Ja, det forstår jeg har vært tungt, håper du har fått det litt på avstand i løpet av sommeren, og at dere har fått kost dere med ferie.

Det er litt rart å være 16 uker på vei, har jo drømt om dette i mange år, og plutselig er jeg en av de gravide. Det er noen jeg har grudd meg litt til å fortelle det til, fordi jeg vet de sliter med det samme, men de har heldigvis vært glade på våre vegne. Krysser fingrene for at det klaffer for dere neste gang, skal følge med deg! Masse lykke til!!
Takk, kjære deg! Jeg er positiv. Må jo lykkes en eller annen gang:-)

Back
Topp