Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!! Skal på ul om to uker, er så spent! leste at curlysue opplevde at fostersekken var tom.. For en grusom beskjed, kjente det knøt seg litt i magen da ja...HURRA HURRA HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!
Å, det blir spennende med ul. Vet ikke mer om fryseforsøket, tenkte ringe etter jeg har hatt EL for da vet jeg mer om når TR kommer, men akkurat nå ser det ut som jeg må smøre meg med litt tålmodighet... God pinse!Tusen takk!! Skal på ul om to uker, er så spent! leste at curlysue opplevde at fostersekken var tom.. For en grusom beskjed, kjente det knøt seg litt i magen da ja...
Har du fått noe mer info fra Ullevål om du får et fryseforsøk før sommeren? Krysser fingrene for at du rekker det!!
Spennende med ul, men skjønner godt at du gruer deg. Visste nesten ikke om jeg skulle orke å gå inn til timen, da jeg ble ropt opp![]()
Tusen takk dereLykke til i morgen! Jeg skal også, og gruer meg. Håper vi begge får se små hjerter som banker![]()
Ja, måtte ikke akkurat argumentere, kjenner at jeg slapper litt mer av nå når ikke tenker på hvordan jeg skal komme meg gjennom en hel arbeidsdag.Å, så spennende med ul
Så bra du ble sykmeldt, den derre "flinke piken" må bare roe seg ned. Nå skal du bare ta livet med ro og ruge i vei.
Gleder meg til oppdatering i morgen!![]()
Ja, måtte ikke akkurat argumentere, kjenner at jeg slapper litt mer av nå når ikke tenker på hvordan jeg skal komme meg gjennom en hel arbeidsdag.
Vet du om du får fryseforsøk nå i juni?