To verdener

Tok en digital med uker i dag, så nå har jeg lovet mannen å tro på dette og prøve å nyte at det har klaffet :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    14,4 KB · Visninger: 133
Dag 5+1
Tiden snegler seg fremover, snakket med Ullevål i går så skal ha UL i uke 24, da er jeg etter mine beregninger litt over 8 uker. Mannen har ikke mulighet til å være med, så har bestilt en UL på volvat uken før, så vi får oppleve første gangen sammen. Jeg gruer meg, og gleder meg, man håper jo at alt ser bra ut. Tar en dag av gangen, og priser meg lykkelig for hver dag som går bra.

Har mindre mensmurringer på dagen, men kommer gjerne på kvelden når jeg slapper av, puppene er også litt mindre ømme.. Å kjenne noe er skummelt og at man kjenner mindre er skummelt.. Uff, prøver å slappe av, og går som regel bra, men plutselig kommer alle tankene om hva som kan skje... Har jo lest hva enkelte har vært igjennom her inne.. Jeg håper så inderlig at vi får høre et lite hjerte på ultralyden!

HURRA HURRA HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!

HURRA HURRA HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!
Tusen takk!! Skal på ul om to uker, er så spent! leste at curlysue opplevde at fostersekken var tom.. For en grusom beskjed, kjente det knøt seg litt i magen da ja...

Har du fått noe mer info fra Ullevål om du får et fryseforsøk før sommeren? Krysser fingrene for at du rekker det!!

Dette lover bra, blir fint å få sett at alt er som det skal på UL. Selv om noen dessverre opplever BO, så gjelder det de ferreste. :)

Tusen takk!! Skal på ul om to uker, er så spent! leste at curlysue opplevde at fostersekken var tom.. For en grusom beskjed, kjente det knøt seg litt i magen da ja...

Har du fått noe mer info fra Ullevål om du får et fryseforsøk før sommeren? Krysser fingrene for at du rekker det!!
Å, det blir spennende med ul. Vet ikke mer om fryseforsøket, tenkte ringe etter jeg har hatt EL for da vet jeg mer om når TR kommer, men akkurat nå ser det ut som jeg må smøre meg med litt tålmodighet... God pinse! :-)

Uke 6+2
En uke igjen til UL, blir spennende! Så trøtt som jeg er om dagen er det tydelig at kroppen jobber med et elle annet :) føler meg som en zombie og sovner hver dag etter jobb. I dag er jeg så trøtt at jeg lurer på hvordan jeg skal komme meg igjennom arbeidsdagen... hodet fungerer ikke, det eneste som ligger i tankene mine er søvn søvn søvn.. Men jeg føler meg enormt heldig og lykkelig!!

Uke 7+0
Vært hos legen pga veldig dårlig form, hadde mannet meg opp for å argumentere for 50%, men hun sykemeldte meg 100% i to uker og ville ha meg tilbake til kontrolltime da. Skal egentlig bli godt å ikke måtte stresse med at jeg burde være på jobb og gjøre mer enn jeg orker.

Skal på ul i morgen, jeg gruer meg noe helt enormt, jeg klarer fremdeles ikke å forestille meg at alt bare er bra. Mannen er helt omvendt, godt igrunn det :)

Spennende med ul, men skjønner godt at du gruer deg. Visste nesten ikke om jeg skulle orke å gå inn til timen, da jeg ble ropt opp :)

Lykke til på UL! :)

Å, så spennende med ul :-)

Så bra du ble sykmeldt, den derre "flinke piken" må bare roe seg ned. Nå skal du bare ta livet med ro og ruge i vei.

Gleder meg til oppdatering i morgen! :-)

Å, så spennende med ul :)

Så bra du ble sykmeldt, den derre "flinke piken" må bare roe seg ned. Nå skal du bare ta livet med ro og ruge i vei.

Gleder meg til oppdatering i morgen! :)
Ja, måtte ikke akkurat argumentere, kjenner at jeg slapper litt mer av nå når ikke tenker på hvordan jeg skal komme meg gjennom en hel arbeidsdag.

Vet du om du får fryseforsøk nå i juni?

Ja, måtte ikke akkurat argumentere, kjenner at jeg slapper litt mer av nå når ikke tenker på hvordan jeg skal komme meg gjennom en hel arbeidsdag.

Vet du om du får fryseforsøk nå i juni?

Jeg fikk grønt lys i dag!! Så da blir det frys siste uken i juni :-) ble kjempeglad

Back
Topp