CD 21 etter BO
Så, små oppdateringer fra meg nå. Ikke så spennende som jeg hadde håpet, men noe skjer i alle fall.
Har hatt el slim de siste to dagene, pluss i dag. El testene er fortsatt negativ og blir egentlig bare svakere, og temperaturen er fortsatt lav. Å vente på el føles som et evighetsprosjekt på dette punktet, noe som er grunnen til at jeg ikke har skrevet noe mer her de siste dagene. Har hatt noen stikninger i livmor området, usikker på hva det kan være, da det er nokså sentrert.
I dag fikk jeg min første blendahvite graviditetstest etter aborten. Yay! Og trist. Nå er jeg liksom offisielt en outsider igjen. Følte på en måte jeg var med i en egen gruppe folk når jeg var gravid. En eksklusiv klubb på mange måter og jeg fikk bare et glimt, før døren ble smekket igjen i ansiktet mitt.
Vi avlivet familiekatten på mandag, så det har vært vanskelig. Mange mentale bilder jeg kommer til å ha med meg over lengre tid tror jeg. Uavhengig av aborten så tror jeg bare stresset jeg har følt på i ventetiden før avlivningen kan ha utsatt el, så prøver å slå meg til ro med det.
Jeg må innrømme at jeg er beskymret i dag. De siste ukene har vært så preget av sorg og tap at jeg føler at jeg faller ned i et hull. Hadde en ganske alvorlig vinterdepresjon i fjor og er redd for at dette skal trigge en ny om jeg ikke kommer meg over denne dumpen snart, nå som mørket kommer mer og mer.
Har forsøkt å finne tilbake til hobbyene mine for å ha noe annet å tenke på, så det har blitt mye lesing, litt skriving og en god del Candy Crush i det siste. Ikke det mest produktive, men det får i alle fall tiden til å gå. Min mann har bursdag i dag, så har forsøkt å gjøre dagen hans så fin som mulig, med fin frokost og gave, men vi jobber motsatt av hverandre, så får ikke sett ham så mye dessverre. Tenker vi tar det igjen til helgen
Tror ikke det blir så mange flere oppdateringer før el dukker opp, som om det tar en liten stund, så håper jeg dere alle har en vidunderlig helg