Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har vært veldig oppblåst siden uke 5-6 men nå er den tilbake til normale igjen, godt å slippe all den gassen merker jo godt at magen er fastere og litt større enn normalt, herlig det
Jeg får ikke igjen jakka mi lengre. Er 5+5 med nr 4. Min teori er at livmoren dytter det jeg allerede hadde ekstra på magen oppover ser bare veldig tjukk ut. Men jeg vet jo det er en grunn så går helt fint. Ikke lagt noe på meg heller. Hatt noe luft om kvelden, men ikke noe forstoppelse på meg enda, heldigvis. Har en tarmsykdom som gjør at jeg får oftere løs enn hard mage, heldigvis
Jeg tok to magebilder i dag, som jeg postet i magebildealbumet her. Dere kan jo se der… Jeg må le.. Synes jeg ser SVÆR ut!
Ene bildet er etter matinntak, det andre er noen timer senere.. Tatt på dagen i dag, så er faktisk ikke kveldsbilder engang, selvom jeg føler meg enda større da…
Er jo selvfølgelig bare koselig å ha mage, jeg er bare sjokkert over hvor tidlig jeg føler meg stappa.. Er jo sikkert bare luft, men allikevel