tjukkebolla...

Svirrevipp

Forelsket i forumet
Herregud… Magen min er såå stor…! :eek:
Jeg er jo bare 5+5 i dag, men den er nesten umulig å skjule. Jeg klarer ikke holde den inn lengre, og buksene passer ikke..
Er det virkelig normalt å ha så oppblåst mage? :smiley-ashamed005
Skulle gjerne likt å kunne skjult den LITT lengre.. haha…:cool14
Flere som ser ut som oppblåste ballonger om dagen? hihi...

Jeg er også kjempe svær! Føler alle ser det:confused:
Ja, samme her…
I går var jeg på en sammenkomst, og det var flaut.. Jeg fikser ikke gå med bukse, så jeg bruker strømpebukse og tunika, og jeg følte magen struttet :P
Og jeg klarer ikke spise så mye, men så fort jeg spiser blir den bare større.. Haha… Godt å høre det ikke BARE er meg da ;)

Kjenner det igjen... Jeg så ut som en oppblåst ballong i mange uker, men mye bedre nå (8+4) :)

Ikke så ille denne gangen, men sist begynte jeg med gravidbukser i uke 6-7 tror jeg. :laughing002 Ble for ubehagelig uten.. Denne gangen har jeg også masse luft, men den kommer lettere ut... :oops:

Kjenner det igjen... Jeg så ut som en oppblåst ballong i mange uker, men mye bedre nå (8+4) :)

Hmm.. Så bra! :P Merkelig å ha sånn mage, altså.. Men men, er vel bare å vende seg til det! ;)

Ikke så ille denne gangen, men sist begynte jeg med gravidbukser i uke 6-7 tror jeg. :laughing002 Ble for ubehagelig uten.. Denne gangen har jeg også masse luft, men den kommer lettere ut... :oops:

Jeg får ingenting ut… :oops: Men ja, jeg er jo 5+5 i dag, så gravidbuksene kommer snikende på meg her, ser jeg… :laughing002
Blir veldig spennende med tidlig ul om 13 dager.. :happy119

Til tider får jeg megamage. Huff gjør vondt.

Til tider får jeg megamage. Huff gjør vondt.

Ja, jeg og synes det føles ganske sprekkferdig ut. Må le litt da, for jeg kan jo bare tenke meg hvordan mine venninner med termin om 4 og 2 uker føler seg ;)

Det er helt sikkert oppblåsthet og luft? Eller kan noen faktisk få mage så tidlig? :anyone

Jeg er uke ti nå da, men legen ble helt sjokkert over hvor stor den var allerede :P Jeg får bare IV, så er ikke oppblåst. Men kan jo være noe annet. Jeg var gravid i fjor også, og da fikk jeg den allerede i uke 8. Men da gikk jeg jo ikke lenger. Nå raser jeg jo ned i vekt, så spent på hvor stor den blir :p Spesielt når damene i familien min ser ut som de har fem-seks stk der inne når de bare er halvveis. Hehe.

Jeg er uke ti nå da, men legen ble helt sjokkert over hvor stor den var allerede :p Jeg får bare IV, så er ikke oppblåst. Men kan jo være noe annet. Jeg var gravid i fjor også, og da fikk jeg den allerede i uke 8. Men da gikk jeg jo ikke lenger. Nå raser jeg jo ned i vekt, så spent på hvor stor den blir :p

Hmm.. Spennende! Ja, jeg går faktisk ikke opp i vekt selv. Føler jeg spiser mindre også.. Så rart at den bare blir mer og mer oppblåst/stor ;)

Hihi, jeg sover på magen. Det hjelpet litt. Og jeg er også 5+5 i dag! :D

Så morro at vi er like langt, Heldigst. :D Hmm.. Jeg sover med puter rundt meg, på siden.. Det er nemlig ikke bare magen som plager meg,men jeg har de ømmeste og vondeste puppene i samme slengen :P

Så morro at vi er like langt, Heldigst. :D Hmm.. Jeg sover med puter rundt meg, på siden.. Det er nemlig ikke bare magen som plager meg,men jeg har de ømmeste og vondeste puppene i samme slengen :p
Det har jeg også!! Har skrevet opptil flere innlegg om det tidligere. :laughing002 men av en eller annen grunn går det helt fint å sove på dem.

Det har jeg også!! Har skrevet opptil flere innlegg om det tidligere. :laughing002 men av en eller annen grunn går det helt fint å sove på dem.

Jøsses, da er du heldig! :laughing002 Mine er døden… Må holde dem fast for å klare å komme meg på do om natta… :laughing005

Back
Topp