tjukkebolla...

jeg er 8+2 i dag... og jeg føler at magen synes veldig godt... men har en god del luft i magen også. Har sluttet å ta jerntilskudd, magen min tåler det absolutt ikke. Så håper magen roer seg snart :P (i går var første dag jeg ikke tok)
 
jeg er 8+2 i dag... og jeg føler at magen synes veldig godt... men har en god del luft i magen også. Har sluttet å ta jerntilskudd, magen min tåler det absolutt ikke. Så håper magen roer seg snart :p (i går var første dag jeg ikke tok)

Da håper jeg det roer seg for din del… Hihi.. Jeg kan ikke skylde på jern, så blir spennende å se om det roer seg snart her og.. ;)
 
Oppblåst.no
det er oss :P Det er helt normalt gitt.. Jeg har allerede gått i mammabukse i en uke jeg er 6+5 i dag! :P
 
Oppblåst.no
det er oss :p Det er helt normalt gitt.. Jeg har allerede gått i mammabukse i en uke jeg er 6+5 i dag! :p

Hahaha… Ja, da er det vel bare å få kjøpt inn mammabukser da…Hehe.. Tights og strømpebukser til nå.. Er nesten litt redd for at mammabuksene skal bli litt FOR behagelige ;) :D
 
Hahaha… Ja, da er det vel bare å få kjøpt inn mammabukser da…Hehe.. Tights og strømpebukser til nå.. Er nesten litt redd for at mammabuksene skal bli litt FOR behagelige ;) :D
Jeg er super fornøyd med buskene mine.. er så deilig atte!!!
 
Da håper jeg det roer seg for din del… Hihi.. Jeg kan ikke skylde på jern, så blir spennende å se om det roer seg snart her og.. ;)

Jeg har like stor mage nå som jeg hadde i uke 15-16 sist :P men ja, har ekstremt mye luft i magen også... er ikke noe særlig å jobbe i en liten butikk, å må gå å holde inne en vind hele tiden fordi jeg vet at den stinker så fælt at jeg nesten dovner av selv :o så, jeg prøver først å kutte ut jern, da jeg blir så treig i magen av den, så er SIKKER på at den er den skyldige!!! :smiley-angelic001
 
Jeg er super fornøyd med buskene mine.. er så deilig atte!!!

Kan jeg få spørre hvor du har kjøpt buksene du er fornøyd med? :) Jeg vil ikke ha bukser som får meg til å se større ut :P Kunne godt tenkt meg noen slimfit, som er trange helt ned til foten, om du skjønner :P
 
Kan jeg få spørre hvor du har kjøpt buksene du er fornøyd med? :) Jeg vil ikke ha bukser som får meg til å se større ut :P Kunne godt tenkt meg noen slimfit, som er trange helt ned til foten, om du skjønner :P

H&M sine bukser var så trange nede at jeg omtrent ikke fikk de på :P De kan kanskje være noe for deg!
 
Jeg har like stor mage nå som jeg hadde i uke 15-16 sist :p men ja, har ekstremt mye luft i magen også... er ikke noe særlig å jobbe i en liten butikk, å må gå å holde inne en vind hele tiden fordi jeg vet at den stinker så fælt at jeg nesten dovner av selv :eek: så, jeg prøver først å kutte ut jern, da jeg blir så treig i magen av den, så er SIKKER på at den er den skyldige!!! :smiley-angelic001

Hahaha… Typisk om du lar vinden blåse, og det kommer noen inn AKKURAT da… :laughing002 :fart005 (endelig fikk jeg brukt den smilyen! hahaha )
 
H&M sine bukser var så trange nede at jeg omtrent ikke fikk de på :p De kan kanskje være noe for deg!

Haha.. Ja, det kan kanskje være noe for meg! Takk for tipset… :laughing002
 
Har og fått stor mage allerede, gleder meg så til å kunne fortelle. Ser jo bare tykk ut :(
 
Er spesielt oppblåst om kvelden , er jo så vondt og :/ Mirell; jeg var å kjøpte et par jeg og, men syns det var så ubagelig, for de sklei slik ? Måtte gå å dra de opp hele tiden ! Kunne ikke hatt det mindre heller, for de satt godt i lårene! Er dine slik?
 
Kan jeg få spørre hvor du har kjøpt buksene du er fornøyd med? :) Jeg vil ikke ha bukser som får meg til å se større ut :P Kunne godt tenkt meg noen slimfit, som er trange helt ned til foten, om du skjønner :P
Kjøpte dem på H&M. La ut ett bilde på en tråd jeg laget om "hva har du kjøpt av mammaklær"
 
8,5 uke her å tok mitt første magebilde i dag :p Føles ut som jeg skal sprekke, men blir jo litt flau av det, med tanke på at bebis er 1 cm :P
 
Grusomt oppblåst uke 5, er uke 6 nå og er ikke fullt så ille, men magen har begynt å stikke ut allerede. Med første hadde jeg ikke skikkelig mage før uke 20, så er vel ikke like lett å skjule magen denne gangen!

Heldigvis er det tid for tjukke gensere og sånt på vinterstid ;)
 
Back
Topp