Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt? ;-)
Loenghrin, toppris, peanøttkubbe, caramello. .. You name ITdu da?
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Så enig.Haha samme her.. er veldig få varianter jeg ikke liker.. så lenge det ikke er noe tørka frukt eller lakris i, så er det spiselig
Men veldig glad i sjokolade med nøtter (hasselnøtt, peanøtt og mandler) og den med oreokjeks ieller den med kvikk lunsj biter
![]()
Yeeeeey :-D gikk bedre enn jeg trodde :-D :-D og jeg har vært sjokoman. . Spist omtrent hver natt og jeg. ...
Nå sitter jeg og mimrer fra jeg var yngre.... litt Før jeg måtte Khalid. .. Hørte bare på underground rap og reggae, og var på alle konserter. Savner å leve på kveldene å henge med venner ♡ OG jeg som skulle starte å lage beats hehe. ...
Hvordan var dere før dere fikk barn? :-D :-D
Så enig.Tørket frukt hører ikke sammen med sjokolade :-D
Hehe. .. så fint... Hvordan hip hop da? ;-)Hehe.. morsomt å tenke på gamledager da
Jeg var veldig glad i musikk.. (er det enda, men hører ikke like mye på det) spesielt R&B og noe hiphop..eller bare typiske "love songs"men var ganske lik som nå, bare at det ble brukt mye mer tid på venner.. og på skolen var jeg mer opptatt av å ha det gøy enn å sitte o klasserommet å høre på læreren
![]()
Jaaaa så enigNei as.. haha.. det er skikkelig skuffelse om noen kan finne på å servere meg noe sånt![]()
Hehe. .. så fint... Hvordan hip hop da? ;-)
Samme som meg. .. skole? Hva var det? Dumt det førte til at jeg ikke fullførte
Ja, det er stas å få være med å lage mat. Tidligere fikk hun helle eggeblandinga i steikepanna..splæsj! Gøy!!
Hvis du liker hip hop med masse bra budskap så må du høre på immortal technique... Med dance with the devil,harlem streets, cause of death.. Listen er lang..
Har tom truffet han en gang og han påsto at dance with the devil var sann........ Håper ikke det. Den er syk
Sent from my iPad using BV Forum
Og land of the gun <3
Sent from my iPad using BV Forum
Haha, jeg var akkurat som jeg er nå men uten barnNå sitter jeg og mimrer fra jeg var yngre.... litt Før jeg måtte Khalid. .. Hørte bare på underground rap og reggae, og var på alle konserter. Savner å leve på kveldene å henge med venner ♡ OG jeg som skulle starte å lage beats hehe. ...
Hvordan var dere før dere fikk barn? :-D :-D

Ok,koselig det ogHaha, jeg var akkurat som jeg er nå men uten barn
Vi har alltid vært sofagriserForetrekker å kose meg hjemme med god mat og tv. Treffer venninner sjeldent, men da også hjemme hos hverandre med god mat og prat
![]()
Jeg har omtrent ikke vært ute/på byen siden jeg og Harald ble sammen da jeg var 19...så på 8 årMen savner det heller ikke, er ikke noe for meg med store folkemengder, bråkete musikk og alkohol! ...tror jeg er alt for bakteriofobisk
![]()
Ja og det er sant. Alt eller ingenting!