Tirsdag 5.august

Hallo :)

Jeg forsøker en ny taktikk for å få studert mer: å ikke være på BV på dagtid...fungerer sånn halvveis,men iallfall EN mindre forstyrrelsesfaktor :p

Mens jeg jobba idag var mannen og Hermine på handletur, de skulle egentlig på Lekeland men det var stengt så da ble det lekeplassen på G-Max etterfulgt av is på Yoghurt Heaven. Strålende fornøyd jente som kom hjem ;)

I ettermiddag har vi vært å kjøpt nye bokhyller til stua, en til Hermine og en til oss. Hermine fikk hjelpe pappa å skru de sammen,mog DET var stas! :)

Har også testa den nye juiceren min :D Laga juice av appelsin, gulrot, nektarin, eple og banan. Den ble utrolig god!!! Hermine drakk opp hele sin OG deler av pappan sin :p :)

Så koselig md far og datter.på tur :-) Så flink hun er da til å hjelpe til :-)

Var den dyr? Hørtes skikkelig digg ut. Vi lager smoothie hver dag (tilsetter ikke sukker), og det ersåååå populært her :-D

Flink du er som klarer å holde deg unna bv. . Får abstinenser da jeg :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Vi er vel hjemme og Tarzan skal legge seg. ALt er bra, kirurgen trodde også at han kan ha "skreket seg bort", men nå er vi hvertfall sikre på at han ikke slo hodet for hardt! :)

Surfer mobilt!

God kveld, damer!
Jenny har hjulpet meg med matlaging i dag og det tror jeg hun trives godt med. Ellers går skravla i ett, men når hun får stå ved kjøkkenbenken er hun helt rolig og konsentrert. Deilig!:p Her laga vi oss lapper til kvelds: Vis vedlegget 71371
Vesla er lagt og virker til å ha sovna. Mannen sitter og ordner en mac, mens jeg er godt i gang med å slappe av.:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Herlig da :) du er så flink til å ordne annen kveldsmat enn bare brød :) hehe..

Herlig da :) du er så flink til å ordne annen kveldsmat enn bare brød :) hehe..
Må ha litt variasjon.:) Jeg er som regel mer gira på variasjonen enn Jen, men da blir hun ekstra glad i morra når hun får brødskive! Hehe..;)

Godt med stillhet :-)
Mye sutring her de siste dagene, i alle fall en 2 års jeksel som har brutt ut.. kanskje 2...

Deilig med mat og burn :-) og ikke sjokk nei hehe :-D
Har de kost seg i barnehagen?

Slitsomt med sutring! Vært det her å, men da av Leoh!;) ikke så rart da, sånn som tennene hans popper ut.. haha..

Haha:D måtte ha burn for å dekke litt av sulten :P de koser seg masse i bhgen:) var på tur til stadion idag for å leke der..alltid stas :)

Takk ♡ det.går fint med oss takk og lov. Men var skikkelig skummelt.
Jeg og. Knasker sølv extra for harde livet. Spiste sjokolade på fredag. Og det var ikke noe digg
Så nå er jeg ferdig med det ;-) kun daim is som frister.
Hva med deg? :-) kveldro er nydelig :-)
Drikker pepsi max selv :-D

Så flink du er da!:) Jeg har søtsug innimellom, men er ikke glad i godteri og sjokolade. Noen glass zero blir det kanskje i løpet av uka, men jeg gidder ikke å være helt avholds. Prøvde å hoderegne kalorier for noen uker siden, men jeg syns ikke det er noe gøy, så jeg prøver heller å spise sunnere enn før og kutte ut brød/pasta.

Hallo :)

Jeg forsøker en ny taktikk for å få studert mer: å ikke være på BV på dagtid...fungerer sånn halvveis,men iallfall EN mindre forstyrrelsesfaktor :p

Mens jeg jobba idag var mannen og Hermine på handletur, de skulle egentlig på Lekeland men det var stengt så da ble det lekeplassen på G-Max etterfulgt av is på Yoghurt Heaven. Strålende fornøyd jente som kom hjem ;)

I ettermiddag har vi vært å kjøpt nye bokhyller til stua, en til Hermine og en til oss. Hermine fikk hjelpe pappa å skru de sammen,mog DET var stas! :)

Har også testa den nye juiceren min :D Laga juice av appelsin, gulrot, nektarin, eple og banan. Den ble utrolig god!!! Hermine drakk opp hele sin OG deler av pappan sin :p :)

Må si du er flink til å holde deg unna BV for å studere! :) hadde ikke jeg klart :P

Juicen høres nydelig ut! Og bilde på snappen var jo så søtt:rolleyes:

Takk ♡ det.går fint med oss takk og lov. Men var skikkelig skummelt.
Jeg og. Knasker sølv extra for harde livet. Spiste sjokolade på fredag. Og det var ikke noe digg
Så nå er jeg ferdig med det ;-) kun daim is som frister.
Hva med deg? :-) kveldro er nydelig :-)
Drikker pepsi max selv :-D

Haha jeg syns sjokolade er helt nydelig hver helg jeg:eek:

Vi er vel hjemme og Tarzan skal legge seg. ALt er bra, kirurgen trodde også at han kan ha "skreket seg bort", men nå er vi hvertfall sikre på at han ikke slo hodet for hardt! :)

Surfer mobilt!

Godt å høre:D nå får dere slappe av resten av kvelden :)

Må ha litt variasjon.:) Jeg er som regel mer gira på variasjonen enn Jen, men da blir hun ekstra glad i morra når hun får brødskive! Hehe..;)

Hehe ja og hvertfall sånne ting er godt å få som kveldsmat syns jeg :D men blir ikke mye sånt nå før jeg har gått ned kiloene mine ;)

Så Jenny er stor fan av brød? Det er ungene her hvertfall! Kunne sikkert levd på frukt og brød..haha

Hehe ja og hvertfall sånne ting er godt å få som kveldsmat syns jeg :D men blir ikke mye sånt nå før jeg har gått ned kiloene mine ;)

Så Jenny er stor fan av brød? Det er ungene her hvertfall! Kunne sikkert levd på frukt og brød..haha
Hun er veldig glad i brød..og alt av egg og melkeprodukter.:)
De lappene vi laga i dag er ikke usunne, så de kan du trygt spise: egg, havregryn, cottage cheese, litt bakepulver og litt salt, kjøres med håndmixer og voíla - ei tjukk lapperøre!:)

Så koselig md far og datter.på tur :-) Så flink hun er da til å hjelpe til :-)

Var den dyr? Hørtes skikkelig digg ut. Vi lager smoothie hver dag (tilsetter ikke sukker), og det ersåååå populært her :-D

Flink du er som klarer å holde deg unna bv. . Får abstinenser da jeg :-D

Den var på tilbud på Coop Obs, nedsatt fra 799kr til 499kr så synes ikke det var så ille :) ...hadde gavekort på 500kr så det passet fint ;)

Går fint sålenge jeg har noe å gjøre, verre når jeg sitter ved pcn og skal jobbe...men kan ikke sitte på BV hele livet :p

Må si du er flink til å holde deg unna BV for å studere! :) hadde ikke jeg klart :P

Juicen høres nydelig ut! Og bilde på snappen var jo så søtt:rolleyes:
Hehe, kan ikke sitte på BV hele livet og sanke studielån heller :p

Må bli ferdig og få meg en jobb nå!

God kveld, damer!
Jenny har hjulpet meg med matlaging i dag og det tror jeg hun trives godt med. Ellers går skravla i ett, men når hun får stå ved kjøkkenbenken er hun helt rolig og konsentrert. Deilig!:p Her laga vi oss lapper til kvelds: Vis vedlegget 71371
Vesla er lagt og virker til å ha sovna. Mannen sitter og ordner en mac, mens jeg er godt i gang med å slappe av.:p

Så flink jente å hjelpe til :D Ser hun er dypt konsentrert ;)

Hermine vil veldig gjerne ha vafler, lapper e.l. men spiser ikke noe særlig av det...ei kaker heller :eek: Rare ungen :p
Ikke er hun noen brødspiser heller...tror hun er den fødte veganer, for hun elsker grønnsaker, frukt, nøtter og soya :p

Surfer mobilt!
Enda godt alt er vel!

Hun er veldig glad i brød..og alt av egg og melkeprodukter.:)
De lappene vi laga i dag er ikke usunne, så de kan du trygt spise: egg, havregryn, cottage cheese, litt bakepulver og litt salt, kjøres med håndmixer og voíla - ei tjukk lapperøre!:)

Høres bra ut :) og ikke minst godt! Men er vanskelig å beregne kalorier syns jeg.. hehe.. meeeen ikke hver dag jeg gidder å telle :P så om det kommer en gi-faen-dag, så må jeg lage det :D

Back
Topp