Tirsdag 5.august

Hmm ja det kan jo hende at det kommer av pusten.. og er jo egentlig bra han ikke har noen kul i hodet!;) for da er det ikke sikkert han har slått seg der.. Liana kan hylskrike til hun blir helt blå på leppene og rundt munn.. alltid holdt på sånn :P og merker i sånne tilfeller at hun puster lite.. så skulle ikke forundre meg at Eskil besvimte av det!
Ikke helt utenkelig. Jeg gjorde det hele tiden som liten. Ble testet for epilepsi og alt :-p

Surfer mobilt!

Hehe merkelig at sånne ting skal få dem til å klikke! :P måtte jo være to menn som holdt Liana fast så tredje person kunne ta på stripsene hos legevakten;) og skrek mest pga det både hjemme og der.. hehe..
J det er ikke så greit å ikke forstå at det er for å hjelpe :)

Surfer mobilt!

Ikke helt utenkelig. Jeg gjorde det hele tiden som liten. Ble testet for epilepsi og alt :-p

Surfer mobilt!

Haha.. noen er bare sånn;) og ikke rart da om Eskil har fått det etter mor:cool::eek::p

J det er ikke så greit å ikke forstå at det er for å hjelpe :)

Surfer mobilt!

Nei tydelig ikke:P men forstår det jo.. at noen fremmede kommer å holder en helt fast, for så å gjøre ting! Så er det ikke rart dem reagerer ;) og hos Liana så måtte legen først strekke litt i kuttet også, for å se hvor dypt det var! Det har sikkert gjort veldig vondt:confused:

Nei tydelig ikke:P men forstår det jo.. at noen fremmede kommer å holder en helt fast, for så å gjøre ting! Så er det ikke rart dem reagerer ;) og hos Liana så måtte legen først strekke litt i kuttet også, for å se hvor dypt det var! Det har sikkert gjort veldig vondt:confused:
Uff stakkars!

Surfer mobilt!

Strømmen kom nå! 24 timer uten er fryktelig lenge. Kjipt med all maten, men maten i fryseren overlevde takk og lov :-) :-)

Vi har vært på IKEA å kjøpt sengehest til Mina. Håper det går bra :-) :-)

Er alt bra med dere jenter? :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Au :'(

Takk takk!
Et under at han ikke skader seg oftere, og guri så redd jeg ble.
Mannen hadde akkurat reist, men jeg hadde ikke hørt han gå ut døra, så jeg ropte på han. T ble også veldig redd selvsagt, for jeg ble helt fra meg på telefonen med legevakten :-o
Ikke noen god krisehåndterer! Mannen er best på å holde roen gitt :-p

Surfer mobilt!
Ikke rart du blir redd. Sånn reagerer jeg og. Helt naturlig.
Hvordan går det med Eskil nå? Er dere hjemme igjen?

Oj!! 20 timer er jammen mye! Og så utrolig kjipt å måtte kaste mat!:( er strømmen borte store deler av området eller?
Ja.. 2200 som.var uten strøm frem til nå. Resten av byen fikk det igjen i går kveld :-)

Ikke rart du blir redd. Sånn reagerer jeg og. Helt naturlig.
Hvordan går det med Eskil nå? Er dere hjemme igjen?

Ikke hjemme enda.han er fortsatt helt fin, men lege har enda ikle hatt tid til å sjekke han en siste gang, så da venter vi. lillebror føler nok at han har fått være en hel dag på lekeland, så han er fornøyd :-p

Surfer mobilt!

Vi enter fortsatt på kirurg/barnelege for å bli sjekket ut! Kjedelig
Heldigvis har man både polarbrød og tv-skjerm i tillegg til lekerom :-p
Og ikke minst: helikopter som landet rett ved!
ImageUploadedByBV Forum1407253655.662653.jpg

Surfer mobilt!

Hehe ;-) ikke sjekket ennå? Trege eller?

Ja det er visst mye som skjer med operasjoner i dag, da får det selvsagt førsteprioritet :)
Eneste er at Lillebror snart skulle tatt kvelden. Ellers har vi jo ingen planer vi ;-D

Surfer mobilt!

Ja det er visst mye som skjer med operasjoner i dag, da får det selvsagt førsteprioritet :)
Eneste er at Lillebror snart skulle tatt kvelden. Ellers har vi jo ingen planer vi ;-D

Surfer mobilt!
Skjønner.. Kjedelig å vente. Når tid kom dere? Håper dere kommer inn snart, så dere får dratt hjem :-)

Skjønner.. Kjedelig å vente. Når tid kom dere? Håper dere kommer inn snart, så dere får dratt hjem :-)

Vi kom på legevakt kl 7.30 i dag. Han har jo blitt sjekket av lege og innlagt på barneavd. Så vi har rom og mat og alt :)

Surfer mobilt!

Vi kom på legevakt kl 7.30 i dag. Han har jo blitt sjekket av lege og innlagt på barneavd. Så vi har rom og mat og alt :)

Surfer mobilt!
Så flott :-) Oppdater oss :-D

Strømmen kom nå! 24 timer uten er fryktelig lenge. Kjipt med all maten, men maten i fryseren overlevde takk og lov :-) :-)

Vi har vært på IKEA å kjøpt sengehest til Mina. Håper det går bra :-) :-)

Er alt bra med dere jenter? :-D

Så lenge uten strøm! Aner ikke hva vi hadde gjort egentlig.. er jo såå avhengig av å koke vann for mme og grøt..hehe..

Blir spennede å høre hvordan det går med Mina og sengehesten da:D

Back
Topp