Ja ofte slik for oss :-(Sier jeg ånesten litt glad jeg ikke var med
hadde vært vondt for mammahjertet!
![]()
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ofte slik for oss :-(Sier jeg ånesten litt glad jeg ikke var med
hadde vært vondt for mammahjertet!
![]()
Ja.. 2200 som.var uten strøm frem til nå. Resten av byen fikk det igjen i går kveld
Kjedelig at det tar litt tid for siste sjekk da. Håper det dukker opp en lege snart.Vi kom på legevakt kl 7.30 i dag. Han har jo blitt sjekket av lege og innlagt på barneavd. Så vi har rom og mat og alt![]()
Surfer mobilt!
Haha så bra han er fornøyd da hvertfallIkke hjemme enda.han er fortsatt helt fin, men lege har enda ikle hatt tid til å sjekke han en siste gang, så da venter vi. lillebror føler nok at han har fått være en hel dag på lekeland, så han er fornøyd
Surfer mobilt!
Føltes ut som en 1 uke... Tuller ikke..... så kjedelig ....Så lenge uten strøm! Aner ikke hva vi hadde gjort egentlig.. er jo såå avhengig av å koke vann for mme og grøt..hehe..
Blir spennede å høre hvordan det går med Mina og sengehesten da![]()
Så bra at de sovna med en gang!Ungene har dusja, og lagt for 10 min siden. Sovnet allerede tror jeg. Mina var så stolt da vi tok av veggen og satt på sengehesten![]()
Hva gjør dere? Stille her idag. .
Masse kjeks har de jo også her
Vis vedlegget 71321
Men enda han spør og spør, vil ikke fiskene ha!
Surfer mobilt!
Vi enter fortsatt på kirurg/barnelege for å bli sjekket ut! Kjedelig
Heldigvis har man både polarbrød og tv-skjerm i tillegg til lekerom
Og ikke minst: helikopter som landet rett ved!
Vis vedlegget 71336
Surfer mobilt!
Ungene har dusja, og lagt for 10 min siden. Sovnet allerede tror jeg. Mina var så stolt da vi tok av veggen og satt på sengehesten![]()
Hva gjør dere? Stille her idag. .
Føltes ut som en 1 uke... Tuller ikke..... så kjedelig ....
Koker du vannet ennå? Du må ikke? Mindre jobb for deg ;-)
Har ungene sovnet?

Nei klarte det en dagSå bra at de sovna med en gang!Går ut ifra at det går greit å kutte dagsovinga til M?
Godt at dere har fått tilbake strømmen. Hva kom strømbruddet av?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Godt med stillhetSå deilig dahehe og moro når dem blir så stolte
Her sover også alle ungenedeilig! Liana la seg 18:30, Leoh og Emira kl 19! Men jeg satt å så i bok med Emira litt da
(Barbie og perleprinsessen
![]()
Ellers skal jeg finne meg noe mat og burn (sjokk!), og se på tv/brodere![]()
Ok, da skjønner jegJa bare én time føles jo som en evighet.. hahah..
Ja koker vannet fordi jeg lager flasker til Leoh og Liana for et døgnså da er det ikke så mye jobb
og er vel bare av gammel vane at jeg koker for grøten..haha..
Masse kjeks har de jo også her
Vis vedlegget 71321
Men enda han spør og spør, vil ikke fiskene ha!
Surfer mobilt!
Hehe, søtingen!Vi enter fortsatt på kirurg/barnelege for å bli sjekket ut! Kjedelig
Heldigvis har man både polarbrød og tv-skjerm i tillegg til lekerom
Og ikke minst: helikopter som landet rett ved!
Vis vedlegget 71336
Surfer mobilt!

Aiai..:O Og det gikk fint med dere bortsett fra at strømmen ble borte?Nei klarte det en dagMen sovet kun 15 min og da har hun sovnet raskt :-D
Det var orkan her igår. Så det har Vært flom, tak som er revet av, store trampoliner som fløy over motorveien, og 40-50 trær i skogen her knakk.... sykt!!
Heldigvis normalt igjen nåalt bra med dere?

Snakk om uværNei klarte det en dagMen sovet kun 15 min og da har hun sovnet raskt :-D
Det var orkan her igår. Så det har Vært flom, tak som er revet av, store trampoliner som fløy over motorveien, og 40-50 trær i skogen her knakk.... sykt!!
Heldigvis normalt igjen nåalt bra med dere?

Så fine småjenterGod morgen
Dumt med sånne marerittog ikke alltid lett å forstå hva de har drømt om akkurat! Men frokost, tv og kaffe er da koselig hvertfall
hehe..
Her våknet Liana kl 7 idag, sambo sto opp.. men Leoh våkna etter en halv time ca, så da sto jeg også oppfikk stelt jentene og meg selv, og leverte dem i bhgen! Etter det har jeg fått ryddet og brettet noen klær og satt på ny klesvask
nå sover Leoh og jeg skal ha meg en mocca♡
Igår fikk jentene frost-tingene jeg hadde bestilten jakke/genser hver, en dukke hver også badedrakter (bare at Emira sin badedrakt må ettersendes).. så da gjemte jeg bort Liana sin å
Jeg pakket det inn som gaver også, så da fikk dem 2 gaver hver når de kom hjem fra barnehagen
Vis vedlegget 71257
Vis vedlegget 71258

Takk ♡ det.går fint med oss takk og lov. Men var skikkelig skummelt.Aiai..:O Og det gikk fint med dere bortsett fra at strømmen ble borte?
Hørte snakk om at det skulle komme et uvær østfra, men vi har ikke merka noe til det. Så på "lynoversikten" i VG at vi vestpå kom unna det med god klaring.
Her er alt bra! Elsker kveldsro..♡ Er dog dugen på noe søtt, så jeg skal ta meg et glass cola zero. Hvordan går det med deg og sjokoladen da?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app