Satte meg akkurat ned her selv og la merke til at når jeg sitter så syns det ikke at jeg har på truse, nettopp pga det![]()
magikere vi to

hokus pokus, trusa er BORTE
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satte meg akkurat ned her selv og la merke til at når jeg sitter så syns det ikke at jeg har på truse, nettopp pga det![]()

hokus pokus, trusa er BORTE
Bruker enda de blonde-stringene fra cubusbeste stringene.
Men må vel kjøpe noen truser eller hipstere etterhvert, til rundt/etter fødselen.

Nei det er en annen side av sakendet er de jeg også bruker; men kan ikke si jeg ser må mye til blonden lenger![]()

er samme her!Lindex sine gravidtruser er GULL. De må du kjøpe på nett. Bor i dem!
Ellers kjøper jeg spileløse ammebher til en billig penge på bonprix. Da har jeg brukt målebånd for å få korrekte mål (de har størrelseskart som de fleste andre) og jeg valgt å gå en størrelse opp der jeg har vært «akkurat» på målene eller kjøpt bh-extensions i tillegg. Dette fordi jeg av erfaring vet jeg blir større både i cup og omfang
Må bare slenge på at flere av de ammebhene har en downside: de er tykke i stoffet og man SVETTER ... Så se på hva slags stoff det er, samt tykkelse. Kan være lurt å kjøpe noen som puster godt også.
Kommando

kunne jeg aldri gjort som gravid... har så mye utflod nå i svangerskapet![]()
kunne jeg aldri gjort som gravid... har så mye utflod nå i svangerskapet![]()
Er ganske greit å ha et par jenteboksere på lur som sitter skikkelig til etter fødselen ja! Man blør jo varierende mengde, men for de aller fleste er det nødvendig med ordentlige nattbind de første dagene, for så kanskje vanlige bind en stund og så truseinnlegg lenge.. etter sist fødsel var jeg veldig fornøyd med noen jenteboksere fra Björn Borg, kjøpte de i en størrelse større enn jeg vanligvis ville brukt i ikke-gravid tilstandDe r fantastiske!! Men de er jo ganske oppi glufsa da. Leser mye om at man blir sår og øm etter fødseleb, så sikkert greit med noe med mer avstand ja![]()
Bokser og hipstere syns jeg er rare greier, men er vel en vanesak det ja. Tenker jeg stikker innom lindex og ser etter noen skikkelige truser i stor størrelseEr ganske greit å ha et par jenteboksere på lur som sitter skikkelig til etter fødselen ja! Man blør jo varierende mengde, men for de aller fleste er det nødvendig med ordentlige nattbind de første dagene, for så kanskje vanlige bind en stund og så truseinnlegg lenge.. etter sist fødsel var jeg veldig fornøyd med noen jenteboksere fra Björn Borg, kjøpte de i en størrelse større enn jeg vanligvis ville brukt i ikke-gravid tilstandså skal fylle på med flere av de nå
![]()
Jeg bruker ikke det til vanlig, men etter fødselen ville jeg ha ting som for guds skyld ikke kunne finne på å lure seg inn noe stedBokser og hipstere syns jeg er rare greier, men er vel en vanesak det ja. Tenker jeg stikker innom lindex og ser etter noen skikkelige truser i stor størrelsemå vel holde med en 6-7 stk tenker/håper jeg.
Tror ikke samboern vet hvor vaskemaskin står engang....Jeg bruker ikke det til vanlig, men etter fødselen ville jeg ha ting som for guds skyld ikke kunne finne på å lure seg inn noe stedjeg personlig ville kjøpt en del siden det kan bli noen blødningsuhell, men det kommer jo an på hvor ivrig dere orker å være med vask og tørk etter fødsel
![]()
Tror ikke samboern vet hvor vaskemaskin står engang....
Haha mannfolk altsåFikk meg ny vaskemaskin i fjor så presterte samboer å si at jeg hatt fått nytt møbel til rommet mittså her blir det nok handlet inn større mengder for å slippe å vaske klær med det første.
ja, spørs om det ikke er lurt ja. Han samboern min prøver seg ofte på at kjøkkenet er rommet mitt. Men da påpeker jeg tilbake at det er nå faktisk han som lager mest mat
Har du mulighet til å legge ut bilde av disse fra nettbutikken til hm? Jeg vil gjerne sjekke ut både trusene og bh’ne du nevnerSniker fra juni. Jeg bruker vanligvis en størrelse S/M i truser, og har nå investert i en del nye med (litt) mer stoff fra HM i størrelse L (ikke mammaavdelingen) . Brazilian modell siden jeg liker best at de sitter litt "inn" bak. De er romslige, sitter behagelig og jeg føler meg fin i dem! Stramme stringtruser ble jeg så lei av noen uker siden haha!! Kjøpte 5pakninger til rundt 150, og har pakket noen av dem rett i fødebagen, de er så godeKjøpte også et sett med to natt-ammeBHer fra HM, og også de syns jeg er veldig gode allerede.
Hallooooo... ingen smiley- da er du dritseriøsJeg tror jeg tullet

Jeg bruker også disse trusene! De er midt mellom string og hipster, veldig behagelige og ser bra ut på rumpa. Ingen tynne tråder som gnager seg inn i sidene! Bruker samme størrelse som før graviditeten.Sniker fra juni. Jeg bruker vanligvis en størrelse S/M i truser, og har nå investert i en del nye med (litt) mer stoff fra HM i størrelse L (ikke mammaavdelingen) . Brazilian modell siden jeg liker best at de sitter litt "inn" bak. De er romslige, sitter behagelig og jeg føler meg fin i dem! Stramme stringtruser ble jeg så lei av noen uker siden haha!! Kjøpte 5pakninger til rundt 150, og har pakket noen av dem rett i fødebagen, de er så godeKjøpte også et sett med to natt-ammeBHer fra HM, og også de syns jeg er veldig gode allerede.
Ja! Det er disse trusene:Har du mulighet til å legge ut bilde av disse fra nettbutikken til hm? Jeg vil gjerne sjekke ut både trusene og bh’ne du nevner![]()