Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så mye mer behagelig. Har de fra tidligere og de er spileløse og nesten sømløse, i stretch stoff. Tror de heter seamless fra bravado. Har også noen som ligner som man får i 2-pakke fra Lindex. 
Lindex sine gravidtruser er GULL. De må du kjøpe på nett. Bor i dem!
Ellers kjøper jeg spileløse ammebher til en billig penge på bonprix. Da har jeg brukt målebånd for å få korrekte mål (de har størrelseskart som de fleste andre) og jeg valgt å gå en størrelse opp der jeg har vært «akkurat» på målene eller kjøpt bh-extensions i tillegg. Dette fordi jeg av erfaring vet jeg blir større både i cup og omfang
Må bare slenge på at flere av de ammebhene har en downside: de er tykke i stoffet og man SVETTER ... Så se på hva slags stoff det er, samt tykkelse. Kan være lurt å kjøpe noen som puster godt også.
Aldri brukt eller prøvd amme bh før, så jeg har omtrent ikke turt å kjøpe heller

Satte meg akkurat ned her selv og la merke til at når jeg sitter så syns det ikke at jeg har på truse, nettopp pga detUansett hvile truser jeg kjøper, så sklir de jo bare nedbruker dere truse-truser eller string? Jeg bruker kun string, men de graver seg jo inn i håndtakene jeg har fått pga magen
![]()

Bestemorstruser her gittUansett hvile truser jeg kjøper, så sklir de jo bare nedbruker dere truse-truser eller string? Jeg bruker kun string, men de graver seg jo inn i håndtakene jeg har fått pga magen
![]()

string har jeg gitt opp for lenge siden.Bruker enda de blonde-stringene fra cubusUansett hvile truser jeg kjøper, så sklir de jo bare nedbruker dere truse-truser eller string? Jeg bruker kun string, men de graver seg jo inn i håndtakene jeg har fått pga magen
![]()
Bruker enda de blonde-stringene fra cubusbeste stringene.
Men må vel kjøpe noen truser eller hipstere etterhvert, til rundt/etter fødselen.
)De r fantastiske!! Men de er jo ganske oppi glufsa da. Leser mye om at man blir sår og øm etter fødseleb, så sikkert greit med noe med mer avstand jaBruker akkurat de sammemen tenker som deg må invistere i noe med mer stoff til etter fødselen
![]()
De r fantastiske!! Men de er jo ganske oppi glufsa da. Leser mye om at man blir sår og øm etter fødseleb, så sikkert greit med noe med mer avstand ja![]()