Tips til undertøy som gravid

Ja! Det er disse trusene:
https://m2.hm.com/m/no_no/productpage.0758034010.html
Ser ikke at de har 5pakninger i svart nå, men de har dem i 3-pakninger til 139
https://m2.hm.com/m/no_no/productpage.0688055008.html
Og så er det disse bh-ene:
https://m2.hm.com/m/no_no/productpa...exc202q7T5LcMziWOED7L64j_oXArFZhoCcwAQAvD_BwE
Ser at de er utsolgt for mange størrelser akkurat nå, men sist de var det så satte jeg meg på liste og fikk mail etter noen dager at de hadde inne igjen :) Eneste jeg aldri har fått tak i er en sort mama joggers fra HM haha, de blir alltid utsolgt med en gang!! :)
Takk, da fikk jeg bestilt en pakke hjem :joyful:

Elsker gravid trusene til Medela med lavt liv og har amma/gravid bh uten spiler fra Medla. Så behagelig og digg stoff!

Synes hipstere frå Pierre Robert med usynleg søm er gode. Også veldig greit at ein får kjøpt det på matbutikken.

Lindex sine gravidtruser er GULL. De må du kjøpe på nett. Bor i dem!

Ellers kjøper jeg spileløse ammebher til en billig penge på bonprix. Da har jeg brukt målebånd for å få korrekte mål (de har størrelseskart som de fleste andre) og jeg valgt å gå en størrelse opp der jeg har vært «akkurat» på målene eller kjøpt bh-extensions i tillegg. Dette fordi jeg av erfaring vet jeg blir større både i cup og omfang :)

Må bare slenge på at flere av de ammebhene har en downside: de er tykke i stoffet og man SVETTER ... Så se på hva slags stoff det er, samt tykkelse. Kan være lurt å kjøpe noen som puster godt også.

Alle Lindex skal ha gravidtruser, ammebh og ammesinglett i butikk. Alt annet av gravidtøy er kun på nett da :)

Uansett hvile truser jeg kjøper, så sklir de jo bare ned:sour::(:hilarious: bruker dere truse-truser eller string? Jeg bruker kun string, men de graver seg jo inn i håndtakene jeg har fått pga magen:eek:

Min favoritt er 3 pk med bomull stringtruser fra Kappahl! Jeg brukte dem også før jeg ble gravid og det er den eneste trusen som funker for meg nå. De er sykt myke, strammer ikke og sklir ikke ned. Jeg bruker samme størrelse nå selv om jeg er 32 uker på vei. Jeg har litt mage fra før, så haater når truser bretter seg og ruller ned, men disse er bare helt sykt bra.

Jeg blir helt rådvill på hva som er behagelig å ha på. I tillegg har jo størrelsene mine økt så kraftig at halvparten av hva jeg nettopp kjøpte må byttes inn. Også så lenge igjen til termin!
Hva bør jeg kjøpe?

Jeg bruker kun stringtruser i bomull fra kappahl. Bruker ennå samme størrelse som før jeg ble gravid og de sitter fremdeles sykt bra. De er ikke stramme og ruller ikke ned. Hvis du ikke liker string så bør du prøve hipstere som er lave eller gravidtruser som er høye. Du får en 3 pk med høye gravidtruser på Lindex, de går over magen. Ellers ville jeg prøvd å finne noen som er såpass lave at de går under magen, da vil de ikke klemme eller skli ned. På Lindex så står det på trusene om de er lave, vanlige, midi eller høye. Der har du også lov å prøve truser på over din egen, da får du jo mulighet til å teste om de funker for deg før du kjøper.

Serr?? ❤️ har ikke funnet trusene her!

Jobber i Lindex, så ja, de skal være en del av standard sortimentet selv i små butikker :D de står som regel godt gjemt, alt til gravide er samlet på en plass, så bare spør hvis du ikke finner det! Hvis ikke de har inne akkurat der og da eller på lager så kan de bestille de til deg med gratis levering til butikk, da tar det bare 2-5 virkedager, pleier somregel ikke ta mer enn 2 :)

Jobber i Lindex, så ja, de skal være en del av standard sortimentet selv i små butikker :D de står som regel godt gjemt, alt til gravide er samlet på en plass, så bare spør hvis du ikke finner det! Hvis ikke de har inne akkurat der og da eller på lager så kan de bestille de til deg med gratis levering til butikk, da tar det bare 2-5 virkedager, pleier somregel ikke ta mer enn 2 :)

Da blir der Lindex i morra! Takk!

Da blir der Lindex i morra! Takk!

Sjekka på nett nå bare for sikkerhetsskyld, ingenting på lager på nett og veldig utplukket i diverse butikker, kanskje de skal gå ut av sortiment. Vi får ikke beskjed før ting bare forsvinner ser du. Kanskje best å sjekke din butikk på nett først og så eventuelt ringe inn og holde av.

Sjekka på nett nå bare for sikkerhetsskyld, ingenting på lager på nett og veldig utplukket i diverse butikker, kanskje de skal gå ut av sortiment. Vi får ikke beskjed før ting bare forsvinner ser du. Kanskje best å sjekke din butikk på nett først og så eventuelt ringe inn og holde av.

Takk for tips :-) Og ikke minst for at du tok deg tid til å sjekke!

Men - hvor får man tak i gode gravidstrømpebukser??

Før graviditeten brukte jeg kun hold-in fordi jeg hater når strømpebuksa begynner å sige ned i skrittet.... finnes det noe lignende for gravide? Som ikke siger altså? :eek:

Men - hvor får man tak i gode gravidstrømpebukser??

Før graviditeten brukte jeg kun hold-in fordi jeg hater når strømpebuksa begynner å sige ned i skrittet.... finnes det noe lignende for gravide? Som ikke siger altså? :eek:

Nå har jeg ganske store lår. Så sliter litt med å finne strømpebukser som passer selv om jeg ikke bruker den største størrelsen i bukser. Jeg har kjøpt to forskjellige typer til nå, en mom 2 pk med svarte 40den strømpebukser og en mom 120den begge fra Lindex. Den på 120 sklir ned heeeele tiden, i tillegg går den bare til midt på magen, så trodde seriøst jeg hadde fått feil først. Den 2pken funker helt fint. Syntes den er mindre i størrelsen enn samme type av de som ikke er til gravide, men den passet likevel. Siger bittelitt, men ikke nok til at man må dra opp konstant og plages skikkelig av det. Ellers finnes det «hold in» for gravide på Lindex også som skal støtte opp magen. Den passet ikke meg da uheldigvis, når jeg fikk den på så var det 20 cm igjen opp til skrittet :yuck: i tillegg rakna den, men den er nok veldig grei for de som er mer normalt proporsjonerte uten mega lår :hilarious:

Nå har jeg ganske store lår. Så sliter litt med å finne strømpebukser som passer selv om jeg ikke bruker den største størrelsen i bukser. Jeg har kjøpt to forskjellige typer til nå, en mom 2 pk med svarte 40den strømpebukser og en mom 120den begge fra Lindex. Den på 120 sklir ned heeeele tiden, i tillegg går den bare til midt på magen, så trodde seriøst jeg hadde fått feil først. Den 2pken funker helt fint. Syntes den er mindre i størrelsen enn samme type av de som ikke er til gravide, men den passet likevel. Siger bittelitt, men ikke nok til at man må dra opp konstant og plages skikkelig av det. Ellers finnes det «hold in» for gravide på Lindex også som skal støtte opp magen. Den passet ikke meg da uheldigvis, når jeg fikk den på så var det 20 cm igjen opp til skrittet :yuck: i tillegg rakna den, men den er nok veldig grei for de som er mer normalt proporsjonerte uten mega lår :hilarious:
Takk for tips! Høres ut som vi har samme kroppstype, må kanskje prøve den topakningen da! :)

Back
Topp