Tips om tilbud og salg på barneutstyr/klær osv

Tripptrapp-stol er på tilbud på både BabyShop, Babybanden.no og BarnasHus. Tror det var 899,- på BarnasHus, og 999,- de andre stedene.
 
Masse tilbud på Babyshop :) Tripp trapp og div annet flott!!!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Babyshop har tilbud nå - på blant annet tripptrapp-stoler og baby-adapter (haha, husker ikke hva det heter). Og endel andre ting. Fikk akkurat sms.
 
899kr for Tripp trapp-stol på Barnas hus fra mandag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Barnas hus har stokke tripp trapp stol på tilbud. 899kr tror jeg og babyshop net har tilbud på tripp trapp og babydelen. Vurderer sterkt om jeg skal slå til eller ikke.....!
 
Så på finn.no at det var en forhandler som solgte allerhand stelleveske i brun til 299,- Det er veldig billig. Hvis noen er på jakt etter brun stelleveske :)

Babybanden heter de. Kjenner ikke til de da men googlet de og fant ikke noe muffins med de :)
 
Så på finn.no at det var en forhandler som solgte allerhand stelleveske i brun til 299,- Det er veldig billig. Hvis noen er på jakt etter brun stelleveske :)

Babybanden heter de. Kjenner ikke til de da men googlet de og fant ikke noe muffins med de :)

Babybanden er en ny babybutikk som startet i Kristiansand i høst, han ene som driver den drev babybutikk/barnevognbutikk i veldig mange år tidligere. Nå har han og sønnen (mener det er en person til også med) startet babybanden.no som også har fysisk butikk i Sørlandsparken i Kristiansand. Nettbutikken har gratis frakt, mener jeg å huske.
 
Back
Topp