Tips om tilbud og salg på barneutstyr/klær osv

Anemonen

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Det er sikkert flere enn meg som gjerne kan tenke seg å spare noen kroner på alt utstyret vi må ha innen de små vidunderene våre kommer til verden. Jeg kunne tenke meg at dette kunne bli en tråd med tips om slike tilbud, og så håper jeg at flere av dere også synes det er greit. :)

I dag fikk jeg nyhetsbrev fra BarnasHus, og da oppdaget jeg at alle kombinasjoner av Brio Happy Duo og Kombi (ikke Superior), med sort eller sølv understell er på tilbud til 3999,- lørdag 17.august.

Har dere andre noen tips å komme med, så sleng dem inn, kan være verdt å få med seg utover høsten.
 
Halvpris på 2012 kolleksjonen av ull fra janus hos obs! :)
 
Fikk mail i dag fra barnas hus med mange gode tilbud, spes 20% på bilstoler.
 
Var nettopp i danmark på Babysam, masse tilbud i hele butikken :)
vi fikk handlet babybjørn vippestol til 800, og vognpse til 600 (lik voksiposen bare denne heter combi)

så viss dere er i danmark anbefaler jeg dere sterkt å ta turen innom en Babysam butikk =D
 
3 for 2 på alt barnetøy på Cubus (morsomt når jeg var der fredag og handlet, og så kom tilbudet mandag...)




Termin 1.februar 2014
 
3 for 2 på alle barneoverdeler på kappahl og 25% på dyreste vare. tom 10.8. for medlemmer:)
 
Kanskje eit dumt tips.. men dette er for bebis + søsken i eldre alder.
Polarn o Pyret har no 70% på resten av salget sitt. Me brukar allværsbuksene og jakkene derfra til ungane, og har hatt det siden dei var 1 år. Fikk allværsbukse (ord, pris 599) til den nette sum av 179 kr på salget i dag! Var også masse salg på ull, body, mjuke bukser osv... verdt ein titt! 70% er jo nesten gi-bort-pris.
 
Jeg handlet 3 for 2 på babytøy på Cubus på onsdag denne uken (ule 35)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Sikkert mange som vet om den, men på Kalbakken i Oslo har Barnas Hus en Outlett med veldig mye fint som som oftest er på 50%, og også vegger med 3 for 99 eller 3 for 199.
 
Sikkert mange som vet om den, men på Kalbakken i Oslo har Barnas Hus en Outlett med veldig mye fint som som oftest er på 50%, og også vegger med 3 for 99 eller 3 for 199.
Der var jeg i stad. Ble ikke så mye shopping:( Men fikk oversikten over hva de har hvertfall.
 
Back
Topp