Tips om tilbud og salg på barneutstyr/klær osv

Var på Bohus i Bergen i dag, og de hadde ikke noe sete på tilbud. Ikke finner jeg det i noen katalog heller. Dette var merkelig.
 
Var på Bohus i Bergen i dag, og de hadde ikke noe sete på tilbud. Ikke finner jeg det i noen katalog heller. Dette var merkelig.
Hmm det var merkelig. Står i bohus reklamen vår(bor like utenfor oslo) men det står jo masse butikker bak og tilbudet er fra 12-23nov. Kanskje det er alle andre steder enn i bergen.hmm
 
Det er alltid mye billig på finn.no.. De minste str blir jo ikke brukt så lenge så det er jo ikke utslitt:p
 
Nei kan ikke se noe om bergen- Hvis det ikke heter noe annet enn bergen da. Vet heller ikke hva som er i nærheten av bergen.
Er Alna, Tønsberg, Sandvika, Porsgrunn, Drammen, Elverum, Rolvsøy, Kongsberg, Gjøvik, Hamar, Arendal, Kristiansund, Larvik, Eidsvoll, Jessheim, Molde, Moss, Tynseth, Notodden, Rakkestad, Skøyen, Strømmen, Vingrom og Vinterbro.
 
Takk for hjelpen. Har uansett sendt dem en mail. Får se om de svarer på den. Jeg og vil ha tilbudet :p Det er det eneste vi mangler til babyen
 
Takk for hjelpen. Har uansett sendt dem en mail. Får se om de svarer på den. Jeg og vil ha tilbudet :p Det er det eneste vi mangler til babyen
Bare vær skikkelig streng, så får du tilbudet. De kan ikke nekte deg det når det er en bohus butikk. Lykke til. Så håper jeg det går i orden snart slik at dere har alt til bebisen:)
 
99kr per del på Reflex ulltøy på Barnashus denne uken. Riktig nok bare 50kr billigere, men det er en 100 lapp spart per ullsett ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fikk svar at siden det er frittstående varehus, så kan de ha de tilbudene de vil. Bestilte på babyshop på nett i stedet. Det ble litt billigere i hvertfall.
 
Bestilte Stokke New Born på Bohus i dag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp