Tips om tilbud og salg på barneutstyr/klær osv

Jeg kjøpte det nyeste BabyDrøm-bladet i går, og der fulgte det med en rabattkupong fra Babyshop, på 25% (den hadde et par unntak, men husker ikke i farten hva det var), og den varer fram til 19.nov, mener jeg å huske at det var.
 
Jeg kjøpte det nyeste BabyDrøm-bladet i går, og der fulgte det med en rabattkupong fra Babyshop, på 25% (den hadde et par unntak, men husker ikke i farten hva det var), og den varer fram til 19.nov, mener jeg å huske at det var.
Åå nå må jeg ut i butikken å kjøpe det bladet.Syns det er så koselig. Blir det 3 bladet jeg får kjøpt. Hmm lurer på når neste blad kommer, om det er lesbart for oss da eller om det er "for sent"(som i at bebisen har kommet;))
 
Åå nå må jeg ut i butikken å kjøpe det bladet.Syns det er så koselig. Blir det 3 bladet jeg får kjøpt. Hmm lurer på når neste blad kommer, om det er lesbart for oss da eller om det er "for sent"(som i at bebisen har kommet;))

Lurer på om neste blad kommer 11 februar eller noe sånn, hvis ikke hukommelsen min svikter veldig. Jeg vet iallfall at det er etter terminen min (7feb etter oul). Jeg tror nok jeg kommer til å kjøpe neste blad også iallfall.
 
Åå det er eg ikke sikker på:/ men det står nok på nettsiden deres;-) de er veldig deilige hvertfall;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Nå er det salg på alt fra Safa på Spar Kjøp,30%på alle varer!ull/bomull,strømpebukser,sokker osv ...:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Barnas Hus har igjen gode tilbud, bl.a på Simo Kombivogn, 5000 kr no, 2000 i rabatt :)
På Barnas Hus Haugesund igår var det og tilbud på babyull, masse til 50%
 
Det er salg på maxi-cosi cabriofix med base på babyshop denne uka:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Oj, det er verdt å få med seg!
 
700kr for newborn sete til tripptrapp stolen på skeidar(mener jeg det var)
Finner ikke tilbudet eller noen Tripp trapp stol :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp