Tilbudstråd

Åj, så skummel at de sier slikt! Man skal jo stole på de de sier, og tro på at de vet hva de snakker om..... tenk å mange som bare hadde gått med på det og snudd ungen sin rundt?
Så godt at dere hadde en annen info itillegg!!

Det er utrolig skummelt med sånn feilinformasjon. Bilstolgruppa på FB er en fin arena å lære om barn i bil (ha litt filter, noen er litt vel ivrige) :)
 
Det er utrolig skummelt med sånn feilinformasjon. Bilstolgruppa på FB er en fin arena å lære om barn i bil (ha litt filter, noen er litt vel ivrige) :)

Ja, synes deb virker veldig informativ! Så kikka litt der :p
Synes ikke barnas hus har SÅ godt utvalg av bilstoler, og det er ingen andre i området her som selger heller.... så da er det litt vanskelig å velge noe bilstoler utafor hva de selger med mindre en vet hva som kan passe i sin bil! Da er den gruppa kjekk!:happy:
Filter i Facebook grupper er vel kjekt uansett :hilarious:
 
Ja, synes deb virker veldig informativ! Så kikka litt der :p
Synes ikke barnas hus har SÅ godt utvalg av bilstoler, og det er ingen andre i området her som selger heller.... så da er det litt vanskelig å velge noe bilstoler utafor hva de selger med mindre en vet hva som kan passe i sin bil! Da er den gruppa kjekk!:happy:
Filter i Facebook grupper er vel kjekt uansett :hilarious:

Da de sluttet med Britax, syns jeg de tapte seg veldig på bilstoler. Men da fikk de vel inn Axkid istedet.

Ja, filter er bra :D
 
Da de sluttet med Britax, syns jeg de tapte seg veldig på bilstoler. Men da fikk de vel inn Axkid istedet.

Ja, filter er bra :D

Så de har hatt britax før? Så kjipt at de har slutta med det! :rolleyes:
Sikkert bytta inn i det istedenfor ja.. hørg flere være fornøyd med det merke og, men ser f.eks at forbrukerrådet ikke har dne med på lista si over stoler som er testa o_O

Har satt litt øynene på britax, rart med det :hilarious:
 
Tok med mannen til Barnas Hus på bursdagsshopping (fortsatt litt over en mnd til jeg har bursdag, men det bryr ikke kroppen seg om :rolleyes: ) og kjøpte en bbhugme. Gleder meg til i kveld! (Foreslo for mannen at jeg kunne finne en brukt, men han var ikke keen på å ha brukt pute i senga :bag: )
 
40% på utvalgte varer fra joha på petterogpia.com :D
 
40% på ull fra Safa hos Sparkjøp. Jeg ble tipset om disse babysokkene, så har ordnet meg et lite lager i flere størrelser :) Kostet vel rundt 20 kroner for et par på tilbud.
 

Vedlegg

  • IMG_20200917_090044.jpg
    IMG_20200917_090044.jpg
    38,3 KB · Visninger: 43
40% på fjorårets hust&claire ull på clairekidshaugesund.no og 50% på fjorårets ull fra joha på knøttene.no :)
 
15% rabatt på H&M idag 20% om en er medlem!:p
 
15% rabatt på H&M idag 20% om en er medlem!:p
Bestilte akkurat en del amme klær derfra! Pysj, t shorter, truser osv.. Kjedelig å bruke penger på men må jo ha det:singing: Merker man har kommet ett stykke når man begynner å tenke på klær å ha med på sykehus og til tiden etterpå:)
 
Bestilte akkurat en del amme klær derfra! Pysj, t shorter, truser osv.. Kjedelig å bruke penger på men må jo ha det:singing: Merker man har kommet ett stykke når man begynner å tenke på klær å ha med på sykehus og til tiden etterpå:)

Kjempe kjekt!:D greir med nooen penger spsrt også, for er jo noe som trengs :happy:
Ja, det er så sprøtt at vi snakker om ammeklær og fødebag:shy:
 
Masse tilbud på barnas hus nå! 40% på dunpose og bilstolpose fra Reflex, nedsatt pris på babycaller og 50% på dundyner!
 
For de som ikke har fått meld/ mail, så er d 40% på alle klær på cubus i morgen :D
 
20% på naturebond på farmasiet!:p
 
Barnas hus har medlemsdager i helgen med 25% og 40% på mye.
 
Back
Topp