Har sååå lyst å kjøpe, men vet jo ikke om d er gutt eller jente endå. Tror du d går an å bytte farge om eg kjøper feil70% på ullklær hos apotek1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har sååå lyst å kjøpe, men vet jo ikke om d er gutt eller jente endå. Tror du d går an å bytte farge om eg kjøper feil70% på ullklær hos apotek1
Har sååå lyst å kjøpe, men vet jo ikke om d er gutt eller jente endå. Tror du d går an å bytte farge om eg kjøper feil
70% på ullklær hos apotek1
Har sååå lyst å kjøpe, men vet jo ikke om d er gutt eller jente endå. Tror du d går an å bytte farge om eg kjøper feil
Ja d eg og tenker. Trodde d var jente på tul, men d er jo ikke akkurat så sikkert. Hehe så lurte på å kjøpe rosa. Hvitt var så og si utsolgt.Sniker fra November
Kan hende du er heldig, men mye av det blir utsolgt etter hvert, så det kan hende at du ikke klarer å bytte dem til en annen farge. Men det finnes jo nøytrale farger som hvit eventuelt!
kjøpte blått jeg tenker at det gjør fint lite om det er en jente som har blått på seg
Ååå. Nå skulle engangsstønaden ha komt før helga!20% hele butikken til Barnas hus torsdag-søndag for medlemer
Ååå. Nå skulle engangsstønaden ha komt før helga!