Tilbudstråd

Luna94

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Etter hvert som vi kommer lenger på vei her inne, så regner jeg med det er flere enn bare meg som klør etter å kjøpe noe!

Så her kan vi jo legge inn om vi kommer over noen gode kjøp og tilbud!:D
 
20% på vidas babynest nå med koden VINTERBABY! Det er ganske sjeldent jeg har sett at de har hatt tilbud:D
 
Dumt spørsmål, hva er disse til? Sånn "ha i sofaen"-miniseng? hilsen neewbie på babyfronten

Slik at en kan legge fra seg lille i sofaen uten at h*n kan rulle ned f.eks! :happy:
 
Vi brukte babynest bokstaveligtalt helt fra begynnelsen! Oppi den plastbaljen på sykehuset faktisk :smiley-ashamed004
Likte nestet så godt at vi sydde ett til. Så da hadde han to. Vi brukte i sofaen, i bedside crib og i sprinkelsengå. Det han hadde i sprinkelsenga tror jeg han hadde til han var halvannet år eller noe.
Vi sydde med sånn vanntett underlag, slik at hvis det ble lekkasje, så ble ikke noe annet enn nestet vått :happy:
 
:D tilbud i helga!
-Barnas hus har -40% på babytøy fra reflex denne uken (t.o.m 1 juni)
-PUPPEHELG: 30% på ammeutstyr og ammeklær på babybanden.no
 
Får ikke til å laste opp bilde, men barnas hus Tromsø har lagt ut 15% på alt bugaboo i helga! Ser ut til at det gjelder alle butikker, de er nedsatt på nettsiden i alle fall :D
Vi skal egentlig ha trailz, men sikler litt på bugaboo. De hadde heldigvis ikke akkurat den jeg ville ha på lager, dumt om jeg hadde impulskjøpt vogn :hilarious:
 
Back
Topp