Har ikke kjøpt, skal handle etter OUL tenkte jeg. Dyne får jeg av min mor men skal nok gå for fiber pga at det er allergivennlig. Tror pute er med i alle dynepakker men den er bare å gjemme unna til de blir større.Har du kjøpt? Og i såfall hvilken?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke kjøpt, skal handle etter OUL tenkte jeg. Dyne får jeg av min mor men skal nok gå for fiber pga at det er allergivennlig. Tror pute er med i alle dynepakker men den er bare å gjemme unna til de blir større.Har du kjøpt? Og i såfall hvilken?![]()
Ja, i vogn, bedside crib, babynest, vugge og som egen dyne i senga hvis dere samsover. Noen er allergiske mot dun, men det er kanskje mykere? "Fyldigere " på en måte?Nå spør jeg sikkert dumt- men er babydyne det du kan bruke i vognen? - var så usikker på om dun eller fiber var bestdet er jo et hav og velge i
![]()
Ja kanskje det, jeg dra innom kid i morgen så får jeg kjent litt på de ogsåJa, i vogn, bedside crib, babynest, vugge og som egen dyne i senga hvis dere samsover. Noen er allergiske mot dun, men det er kanskje mykere? "Fyldigere " på en måte?
Tusentakkdette er første barn så er veldig usikker på hva jeg skal kjøpe
![]()