Tilbudstråd

Hei!

Noen tips til hvor man får kjøpt helsetepper, gulpekluter, smekker, smokker og stellematte til en billig penge?
Følg med på salg på princess, ellers tror jeg sparkjøp er det billigste alternativet :)

Du får smokker i babypakkene fra Kiwi og Apotek1, så ikke bruk penger på det riktig enda :D

Tror Ikea også har rimelig pris på stellematter. Sjekk også på jollyroom.no, de pleier å ha tilbud. :)
 
Noen som vet om apoteket bruker å har salg på babyprodukter? Vil ikke haste med å kjøpe salver osv tilfelle det dukker opp salg en dag.
Tror vitus apotek skal ha 30-40% neste uke.
 
Følg med på salg på princess, ellers tror jeg sparkjøp er det billigste alternativet :)

Du får smokker i babypakkene fra Kiwi og Apotek1, så ikke bruk penger på det riktig enda :D

Tror Ikea også har rimelig pris på stellematter. Sjekk også på jollyroom.no, de pleier å ha tilbud. :)


Jeg så det lå en smokk i pakka fra Kiwi, jeg har nok oversett den fra Apotek1.

Ellers takk for tips!
 
40 % på alt til barn på Kid denne uka :) Litt utplukka i nettbutikken alt, men sikkert mulig å finne masse i fysisk butikk :dummy::dummy1:
 
Håper KID eller prinsesse har 40% på babyprodukter snart. Trodde me hadde slt. Men vi har visst ikkje laken til vugge eller bed side senga:wacky:
 
Back
Topp