Tilbudstråd

Barnas Hus har masse til 70 og 50 % nå. Det har de kanskje hatt en stund ? Uansett jeg fikk kjøpt nesten hele garderoben i ull til 70 % :happy:
 
P.o.p har 70% i butikk og Lindex har halvpris av rød pris. Har handla inn noen body og pysj som er til begge kjønn. OUL om en uke. Har mye til jente etter de to andre og en del som går til begge kjønn. Mye hjemme strikket. Så klær blir det ikke mangel på :)
 
15% på Newbie på Kappahl
 

Vedlegg

  • 5E5D4B8C-0250-431D-BB3F-8D718D5C30E1.png
    5E5D4B8C-0250-431D-BB3F-8D718D5C30E1.png
    137 KB · Visninger: 17
Last edited:
40% på barnetekstiler på Princess
 

Vedlegg

  • F2CBE775-A18F-4F74-9CDA-2206C70C72C3.png
    F2CBE775-A18F-4F74-9CDA-2206C70C72C3.png
    116,9 KB · Visninger: 10
40% på undertøy og nattøy på Cubus
 

Vedlegg

  • 767DC8DB-4628-418E-8BCC-6D58426A81B6.png
    767DC8DB-4628-418E-8BCC-6D58426A81B6.png
    61,4 KB · Visninger: 6
Takk for tips! Da har jeg nettopp bestilt cozyfix ammepute. Det var det siste innkjøpet, men syns prisen var stiv til ordinær pris :p. Så herlig at det var 30% nå altså :D

Jeg var sååå fornøyd med Cozyfix i forrige barseltid! Tok heldigvis vare på den, så den kommer frem fra skapet denne gangen også. :D
 
Jeg var sååå fornøyd med Cozyfix i forrige barseltid! Tok heldigvis vare på den, så den kommer frem fra skapet denne gangen også. :D
Har hørt mye bra om den. Jeg pleier å bli ekstremt sår, så jeg håper denne hjelper med god ammestilling. Genialt at den var på tilbud og at vi deler det her inne :D
 
Babycare har også tilbud på BeSafe modular med base nå!
 
Barnashus har en del salg nå, blant annet på stellematte. Ser også at det hvite gulliver stellebordet fra IKEA er satt ned i pris.
 
Noen som vet om apoteket bruker å har salg på babyprodukter? Vil ikke haste med å kjøpe salver osv tilfelle det dukker opp salg en dag.
 
Noen som vet om apoteket bruker å har salg på babyprodukter? Vil ikke haste med å kjøpe salver osv tilfelle det dukker opp salg en dag.

ja. De har innimellom kampanjer. Spesielt komplett apotek (nettside) og apotek 1. Har eg kjøpt ymse babyprodukter på tilbud.
 
Noen som vet om apoteket bruker å har salg på babyprodukter? Vil ikke haste med å kjøpe salver osv tilfelle det dukker opp salg en dag.
Vitus hadde 40% på hudprodukter for noen uker siden. Jeg kjøpte det meste da. Men er ikke sikkert det blir slike salg igjen før termin.

Farmasiet har også tilbud ofte og er uansett billigere enn fysiske apotek. Ved påmelding av nyhetsbrevet får du 10% på første kjøp.
 
Hei!

Noen tips til hvor man får kjøpt helsetepper, gulpekluter, smekker, smokker og stellematte til en billig penge?
 
Back
Topp