Tilbudstråd

Genialt med en slik tråd :)
Vi har planer om å kjøpe alt på tilbud. Med førstemann hadde vi grei råd og kjøpte alt på én gang, uavhengig av tilbud og ei. Men nå har vi ganske dårlig råd fordi mannen har blitt student, og må få så mye som mulig på tilbud.
Kan ikke kjøpe brukt pga alvorlig allergi på yngste jentungen.
Men må vente på engangsstønaden da, så får ikke kjøpt noe enda :( Går sikkert glipp av noen gode kupp pga det.
 
Genialt med en slik tråd :)
Vi har planer om å kjøpe alt på tilbud. Med førstemann hadde vi grei råd og kjøpte alt på én gang, uavhengig av tilbud og ei. Men nå har vi ganske dårlig råd fordi mannen har blitt student, og må få så mye som mulig på tilbud.
Kan ikke kjøpe brukt pga alvorlig allergi på yngste jentungen.
Men må vente på engangsstønaden da, så får ikke kjøpt noe enda :( Går sikkert glipp av noen gode kupp pga det.

Nå spør jeg sikkert kjempe dumt, men engangsstønad? Er det noe alle kan søke om? Eller er det kun aleneforsørgere?
 
Nå spør jeg sikkert kjempe dumt, men engangsstønad? Er det noe alle kan søke om? Eller er det kun aleneforsørgere?
Som det blir svart over her, så er det noe man kan søke om når man ikke har rett på foreldrepenger. Har ingenting med sivilstatus å gjøre, jeg er ikke gift med barnefaren. Men jeg er ufør, så jeg har ikke rett på foreldrepenger, og da får jeg engangsstønad istedenfor.
Man må i tillegg være norsk statsborger eller noe slik. Vet at min svigerinne ikke fikk fordi hun er fra thailand, selv om hun fødte i Norge.
 
Har allerede kjøpt babybilstol på tilbud:hilarious: Babycare hadde så utrolig gode tilbud at vi måtte bare slå til!:p
 
40% på gravid vitaminer og for ammende mødre :)
 

Vedlegg

  • 02C9C365-CB26-43BE-A057-D2CF537087D5.png
    02C9C365-CB26-43BE-A057-D2CF537087D5.png
    107,5 KB · Visninger: 5
Tusentakk:) dette er første barn så er veldig usikker på hva jeg skal kjøpe:)
Kjøp 1 babydyne, 65*80, også kan du jo slå til på en i sprinkelsengstørrelse og når det først er salg. Da har du også en "ekstra ". Fiber er kjempefint, vi har enten dun eller fiber men er uansett fornøyd. Pute trenger du ikke.
 
Kjøp 1 babydyne, 65*80, også kan du jo slå til på en i sprinkelsengstørrelse og når det først er salg. Da har du også en "ekstra ". Fiber er kjempefint, vi har enten dun eller fiber men er uansett fornøyd. Pute trenger du ikke.
Nå spør jeg sikkert dumt- men er babydyne det du kan bruke i vognen? - var så usikker på om dun eller fiber var best:nailbiting: det er jo et hav og velge i:)
 
Back
Topp