Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Det hadde vært koselig med et sånt mirakel for deg og, Tiger!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De sa den var ødelagt og at det var bra vi allerede var henvist vidre. Men gikk ikke noe beskjed om noe merHåper masse med deg
Om egglederen hadde vært helt ødelagt ville de vel fjernet den mtp fare for ny exu? Tenker jeg da, jeg har har håp
What? Jeg tenker jo ar det da er dritskummelt å la den være igjen? Eller, nå får du jo god oppfølging om du blir gravid igjen da, men alikevel..De sa den var ødelagt og at det var bra vi allerede var henvist vidre. Men gikk ikke noe beskjed om noe mer
Aner ikke, spurte ikke, var ganske borte så tenkte egentlig ikke klartWhat? Jeg tenker jo ar det da er dritskummelt å la den være igjen? Eller, nå får du jo god oppfølging om du blir gravid igjen da, men alikevel..
Men tenker, når man røyker så brenner man jo bort flimmerhårene i halsen, disse vokser jo tilbake (etter mange år), det samme kan ikke skje i eggleder da?
Eller er de ødelagt på en anna måte kanskje?
Jeg googla, og står at etter infeksjoner kan flimmerhårene bli stive.Aner ikke, spurte ikke, var ganske borte så tenkte egentlig ikke klart
Er litt for redd til å håpe. Skuffelsen kommer nok med te uansett hva jeg gjør og innstiller meg på.
Cd 18 - dpoland
Urk, lagt inn mye aksjer i håp om at ting bare plutselig skal funke på magisk vis.. ikke testet etter eggløsning og temping gikk til h, men jeg har skikkelig progesteron i kroppen ja, magen er gal, jeg er nervevrak og konstant sliten de siste dagene.
Vet ikke når jeg skal forvente noen tr, men håper like hardt som alltid! Men fortsatt negativ innstilling; vil heller bli overrasket over positiv test enn negativ!
Tok del 2 av hpv-vaksinen her om dagen, følte meg flink! Litt vondere enn sist, men det er crazy at jeg ikke har reagert på den, jeg som ble såååå dårlig av vaksiner som liten
Føler meg utrolig liten og alene i verden, har ingen rundt meg som egentlig skjønner hvor leit jeg synes det var med resultatet av operasjonen, selv om jeg vet jeg har mye støtte rundt meg
Nå skal jeg krølle meg sammen i armkroken til gubben og håpe at imorgen føles bedre!
Takk for svar! Er skikkelig usikker, og redd samtidig synes også å huske jeg har hørt mer positivt om st.olavs, og planen er jo kanskje flytte til tr.heim om noen år.. når jeg er ferdig utdannet, Da er det jo fint å ha frosne egg i nærheten?Ingen erfaring med noen av disse klinikkene. Men ville vel da valgt St.Olavs ut fra det jeg har sett her inne. Ikke riksen hvertfall[emoji849]
Litt styr med papirene, legen min forstod ikke at egglederen var ødelagt sånn som sykehuset hadde skrevet det, så hun må vente på svar fra dem. Skrev visst i samme setning att egglederen så fin ut men sactosalpinx, som vil si ødelagt etter infeksjon.Hvordan gikk timen og hvordan går det med deg?
Begynner å tro jeg har høy hcg naturligHehe.
Synes det er fryktelig mange tester med skyggestrek om dagen. Lurer på om det lett blir feil når de skal lage dem stadig mer sensitive...
Lykke til på utplasseringen Kjempekjekt å være på avd med de minste daBegynner utplassering i barnehage imorgen gjennom skolen da, jeg er såååå spent, Skal på 1-års-avdeling