Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Tror du at du kanskje får vite kjønn i morgen? :)
Jeg er sikker på at dette blir baby altså!
Neida, 11+2 er alt for tidlig. I beste fall blir det kanskje en liten nub-teori eller noe slikt, men hun er utrolig grei da så det går ann å spørre.

Neida, 11+2 er alt for tidlig. I beste fall blir det kanskje en liten nub-teori eller noe slikt, men hun er utrolig grei da så det går ann å spørre.

Iiiiiik, så spennende!!!!

Da kom han vi leier hos med post til oss, trolig har det ligget siden før påske.

Timen min til OUL.. midt i eksamen som forventet :p
11/6 - 18+2

Også irritasjonsmomentet: vi har ikke postadresse her, vi har postboks i sentrum, den er folkeregistrert og den informasjonen BLE SENDT MED HENVISNINGEN MIN :mad: Og denne informasjonen har de fått en million ganger før!
Men nei! Sendt hjem :shifty:
Tror de vi betaler flere tusen i året for å ha en egen postboks til reklame?

Da kom han vi leier hos med post til oss, trolig har det ligget siden før påske.

Timen min til OUL.. midt i eksamen som forventet :p
11/6 - 18+2

Også irritasjonsmomentet: vi har ikke postadresse her, vi har postboks i sentrum, den er folkeregistrert og den informasjonen BLE SENDT MED HENVISNINGEN MIN :mad: Og denne informasjonen har de fått en million ganger før!
Men nei! Sendt hjem :shifty:
Tror de vi betaler flere tusen i året for å ha en egen postboks til reklame?
Æsj så irriterende.., :(

Ul gjennomført, to uker til neste og siste.
Vi telte fingre, alle var på plass, masse sprelling og alt i orden!

Streik i SAS ja.. Håper det slutter i løpet av morgentimene slik at vi får dratt i konfirmasjon på lørdag :(
Den ene gangen i kvartalet / halvåret jeg skulle fått se mamma og familien der

Streik i SAS ja.. Håper det slutter i løpet av morgentimene slik at vi får dratt i konfirmasjon på lørdag :(
Den ene gangen i kvartalet / halvåret jeg skulle fått se mamma og familien der
Så frustrerende. Håper det ordner seg så dere får dratt.

Dessverre er det slik at streik "må" skje når mange er undervegs, ellers har den ingen effekt :( Synd at SAS ikke kan gi gode nok vilkår, men de presses hardt av Ryanair og Norwegian og lavprisselskaper så... ja. Politikken er kompleks. Meh.

Hvor langt er du på veg nå? :)

Dessverre er det slik at streik "må" skje når mange er undervegs, ellers har den ingen effekt :( Synd at SAS ikke kan gi gode nok vilkår, men de presses hardt av Ryanair og Norwegian og lavprisselskaper så... ja. Politikken er kompleks. Meh.

Hvor langt er du på veg nå? :)
11+5 I dag

Back
Topp