Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Dette blir baby!

Krysser fingrene for terminspire! Bra ul gikk fint ❤️❤️

Hva i alle dager, jeg så på papirene mine nå siden jeg straks skal til jordmor..
Ifølge st Olavs skal jeg slutte på medisiner på fredag, 9+5(9+0ifølge dem)
Det stemmer jo ikke litt engang :hilarious:
Det skjer ikke, jeg går på medisiner til jeg er tom

5 dager i forskjell?? Hva? Jeg hadde og bare tatt til jeg var tom..

Jepp. De regner en som "befruktet" ved innsett av en eller annen teit grunn.
Sist ble jeg satt til å slutte i uke 10(+5) så jeg reagerte litt på det
Ja de regner det der veldig rart! Men når jeg var der på TUL så ble målingene riktig, at jeg var 7+5 som stemte akkurat på dagen, så skjønner ikke hvorfor de tenker sånn da :facepalm:
Jeg ville også bare tatt til jeg var tom :)

Jepp. De regner en som "befruktet" ved innsett av en eller annen teit grunn.
Sist ble jeg satt til å slutte i uke 10(+5) så jeg reagerte litt på det
Jeg blir også satt til riktig dato på første TUL (fra 7+0 til 7+5). Da skrev legen med riktig termin også.
Jeg tror de ikke kan si at man er gravid før man faktisk er gravid (egginnsett), og derfor må de se innsettdato som befruktning. Ved TUL måler de jo embryo, og da justerer de riktig etter målingene. :)

Jeg blir også satt til riktig dato på første TUL (fra 7+0 til 7+5). Da skrev legen med riktig termin også.
Jeg tror de ikke kan si at man er gravid før man faktisk er gravid (egginnsett), og derfor må de se innsettdato som befruktning. Ved TUL måler de jo embryo, og da justerer de riktig etter målingene. :)
Skal man gå etter den logikken kan man jo heller ikke si at man er gravid før positiv test heller, det gir ikke mening å si at man er 2+0 når man setter inn et 5-dagers blasto, det vil jo gjøre at maks overtid er fem dager lenger for babyen enn om de regner 2+5
Det verste er jo at ifølge svangerskapsveilederen skal ikke ivf-termin endres, så de skyter jo seg selv i foten synes jeg :p

De skal beregne alderen på embryoet ved innsett, det er en nasjonal veileder på dette. Så det er bare at flere av klinikkene dessverre ikke følger den. :rolleyes: Uttak/befruktning skal være 2+0.

Igår hadde jeg ekstreme luftsmerter på morgenkvisten, de gav seg etter en times tid. I dag ligger jeg med hodepine, alle lyder er helt grusomme nå! Gjorde vondt å høre lyd i tlf da jeg ringte praksis og sa jeg ikke kom i dag.
Sover dårlig for tiden også, igår la vi oss 23, og akkurat i det jeg sovnet så klikka nabokatta på utsiden, så jeg bråvåknet og fikk ikke sove igjen før rundt halv ett - ett

Igår hadde jeg ekstreme luftsmerter på morgenkvisten, de gav seg etter en times tid. I dag ligger jeg med hodepine, alle lyder er helt grusomme nå! Gjorde vondt å høre lyd i tlf da jeg ringte praksis og sa jeg ikke kom i dag.
Sover dårlig for tiden også, igår la vi oss 23, og akkurat i det jeg sovnet så klikka nabokatta på utsiden, så jeg bråvåknet og fikk ikke sove igjen før rundt halv ett - ett

Huff da :(

Masse god bedring ❤
Håper du får slappet av litt ❤

Hodepinen var grusom i masse timer i dag før det gav seg, men den er og lurer i bakgrunnen altså.

Har fått time til oul, står på helsenorge at jeg har får tildelt time, men det står ikke når! Jeg er jo så nysgjerrig, det blir helt sikkert midt i eksamensuken min!

Hva i alle dager, jeg så på papirene mine nå siden jeg straks skal til jordmor..
Ifølge st Olavs skal jeg slutte på medisiner på fredag, 9+5(9+0ifølge dem)
Det stemmer jo ikke litt engang :hilarious:
Det skjer ikke, jeg går på medisiner til jeg er tom

Jeg også skal gå på cyclogest til jeg er 9+0 hvis jeg blir gravid nå. Trodde det var til uke 12 jeg. Hvor langt har du kommet nå? :D

Å så bra:D ja de der er noen skruller.. Jeg har tydeligvis bare hatt en SA og to kjemiske graviditeter jeg ifølge dem.. Merkelig måte å telle på altså.
De er noen skruller ja, helt riktig!

Fant hjertelyden igjen i dag tror vi, mannen mente også det hørtes sånn ut, men det var kjempelav under min puls, så man må høre skikkelig etter!

De er noen skruller ja, helt riktig!

Fant hjertelyden igjen i dag tror vi, mannen mente også det hørtes sånn ut, men det var kjempelav under min puls, så man må høre skikkelig etter!

Så spennende:D sikkert kjempegøy å kunne sitte å høre hjemme:Heartred

Back
Topp