Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Har ikke fått med meg Sirkus-Tiger den siste uken, men fy søren så fantastisk! :Heartred

Legevakt og sykehus rister jeg litt på hodet av, men så glad for at alt er bra med dere begge to:Heartpink
Er ganske oppgitt over dem ja, gjett at jeg nekter å føde der :p
Det er helt sykt at spira fortsatt kjemper, jeg håper virkelig han fortsetter nå! Kaller det en han siden jeg må ha noe å forholde meg til, føles litt mer ekte da!

Er ganske oppgitt over dem ja, gjett at jeg nekter å føde der :p
Det er helt sykt at spira fortsatt kjemper, jeg håper virkelig han fortsetter nå! Kaller det en han siden jeg må ha noe å forholde meg til, føles litt mer ekte da!

Har du andre fødealternativ i nærheten?

Spire som tåler en trøkk det der:D Forstår jeg godt, han kan være han til evt. det motsatte er bevisst. Jeg er bergenser så her er alt han:hilarious:

Har du andre fødealternativ i nærheten?

Spire som tåler en trøkk det der:D Forstår jeg godt, han kan være han til evt. det motsatte er bevisst. Jeg er bergenser så her er alt han:hilarious:
Blir i et annet fylke, dersom man velger føde der blir man skrevet inn to uker før termin(mer ved behov) og det synes jeg virker helt ok, jeg kjenner og liker folk der også. Nedturen er at mannen muligens går glipp av fødsel.

Har visst blitt rolig igjen over det hele, tross konstant brun utflod. Får ikke gjort noe fra eller til, og jeg tenker at enten så går det bra, eller så går det over.

Kvalmen er ganske drøy, så vi har bøtte under stuebordet til en hver tid, i tilfelle!
Mye ubehag, reagerer kraftig på lukter og plutselige cravings. Tett som f i nesa og lungene, så blir litt mer astmamedisiner enn vanlig fremover.

Blir i et annet fylke, dersom man velger føde der blir man skrevet inn to uker før termin(mer ved behov) og det synes jeg virker helt ok, jeg kjenner og liker folk der også. Nedturen er at mannen muligens går glipp av fødsel.
Hæ? Hvorfor går han glipp av det? :woot:

Ååh. Såpass. Men da bor han nok på hotell når det nærmer seg ? Eller ?
Nei, vi har ikke råd til det, pluss at han kan ikke ta fri fra jobb fordi "kanskje det skjer noe" :p
Får vi en dato å forholde oss til blir det noe annet (igangsetting eller noe) men det skjer nok ikke

Nei, vi har ikke råd til det, pluss at han kan ikke ta fri fra jobb fordi "kanskje det skjer noe" :p
Får vi en dato å forholde oss til blir det noe annet (igangsetting eller noe) men det skjer nok ikke
Ofte når paret har lang reisevei så legger sykehuset opp til det.. mannen får rabatt dersom det er sykehus hotell :) Men forstår jo det. Jeg personlig ville aldri vært uten mannen, men heller det enn å føde et sted som er fryktelig da:hilarious:

Ofte når paret har lang reisevei så legger sykehuset opp til det.. mannen får rabatt dersom det er sykehus hotell :) Men forstår jo det. Jeg personlig ville aldri vært uten mannen, men heller det enn å føde et sted som er fryktelig da:hilarious:
Jepp.. her er det pest eller kolera. Har flere nære i familie og venner som bor der, så det går nok fint uansett.

Hvor mange uker er du No da egentlig? :)

I dag slo kvalmen inn, ble liggende i senga uten evne til å røre meg i timesvis fordi jeg var så uggen.. Jeg sitter og gomler chips fordi alt annet trigger brekningsrefleksen min nå. :depressed:
Selvfølgelig når mannen er borte også, så det er jo kos.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp