Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

De mente jo at jeg hadde exu igjen uten å ha undersøkt meg :p
Legevakta har ikke ul-utstyr heller, så det er sånn skikkelig tulleopplegg.
Fordi på legevakta hadde de sjekket meg etter blødningene og smertene, med sykehuset på tlf, og da hadde sykehuset bedt legen se om det var noe han kunne dra ut med tang fra livmor eller livmorhals, en lege som ikke har noe kunnskap om gynekologi i det hele tatt!! :wideyed: jeg ropte ut at det var jævla uaktuelt og da ble jeg morder, så det er nok bare det som har reddet klumpen min. Det er helt sykt hvor mye man må stå på selv for å bli hørt.
Kødder du ??? Hva i alle dager :eek:

å gud for en runde du har hatt nå! Men så fantastisk at det var liv!! Da håper jeg sofaen er inntatt og du tar livet som gravid HØYST med ro ! :D

Er så glad for at alt går bra og at der er liv i lille spiren ♥️

Hvordan går det med deg? :)
Går veldig fint. Ingen flere blødninger foreløpig, bare voksesmerter fra livmor. Vært på første ukentlige ultralyd der det var liv, så nå prøver jeg være rolig fremover. Desverre sinnsykt kjedelig, så mannen må ta meg med ut på lufteturer, men blir jeg sliten er det rett hjem og på sofaen igjen :hilarious:
Må prøve å holde tritt med skolearbeid også, det blir hardt kjenner jeg :p en oppgave vi har nå innebærer skogsturer osv, har fått litt tilpassing der, men det er grenser på hvor mye de kan gjøre også..

Ååå Tiger! Jeg har vært litt fraværende den siste uke pga elendig form. Men sååå godt det er å lese at lille knøttet er en skikkelig fighter, og at du fortsatt er gravid ❤️❤️❤️ Nå ble jeg glad! ❤️

Det er bare så fantastisk at alt ser ut til å være bra til tross for alt!! Så fortjent ❤️

Går veldig fint. Ingen flere blødninger foreløpig, bare voksesmerter fra livmor. Vært på første ukentlige ultralyd der det var liv, så nå prøver jeg være rolig fremover. Desverre sinnsykt kjedelig, så mannen må ta meg med ut på lufteturer, men blir jeg sliten er det rett hjem og på sofaen igjen :hilarious:
Må prøve å holde tritt med skolearbeid også, det blir hardt kjenner jeg :p en oppgave vi har nå innebærer skogsturer osv, har fått litt tilpassing der, men det er grenser på hvor mye de kan gjøre også..

Så bra at blødningen har stoppet! Og hurra for at alt er bra:Heartred håper du klarer å komme deg greit i gjennom skolearbeid og skogsturer også:) de skjønner sikkert at du tar det litt med ro:)

Så bra at blødningen har stoppet! Og hurra for at alt er bra:Heartred håper du klarer å komme deg greit i gjennom skolearbeid og skogsturer også:) de skjønner sikkert at du tar det litt med ro:)
Jeg slipper skogsturene foreløpig, skal prøve i påsken når jeg er litt tryggere :) hvis ikke får gubben dra på tur for meg og ordne det jeg trenger. De skjønner at jeg tar det med ro, men hvis ikke jeg passer på så blir tilpasningen at jeg må ta det igjen neste år :hilarious:
7+0 i dag, bare to uker igjen til jeg føler det verste er over!

Jeg slipper skogsturene foreløpig, skal prøve i påsken når jeg er litt tryggere :) hvis ikke får gubben dra på tur for meg og ordne det jeg trenger. De skjønner at jeg tar det med ro, men hvis ikke jeg passer på så blir tilpasningen at jeg må ta det igjen neste år :hilarious:
7+0 i dag, bare to uker igjen til jeg føler det verste er over!

Ja, ikke sant, håper du slipper det da:) måtte de to ukene gå fort! Jeg krysser fingrene for at uflaksen din er over og at dette går på skinner fremover nå:Heartred

Har ikke fått med meg Sirkus-Tiger den siste uken, men fy søren så fantastisk! :Heartred

Legevakt og sykehus rister jeg litt på hodet av, men så glad for at alt er bra med dere begge to:Heartpink

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp