Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kødder du ??? Hva i alle dagerDe mente jo at jeg hadde exu igjen uten å ha undersøkt meg
Legevakta har ikke ul-utstyr heller, så det er sånn skikkelig tulleopplegg.
Fordi på legevakta hadde de sjekket meg etter blødningene og smertene, med sykehuset på tlf, og da hadde sykehuset bedt legen se om det var noe han kunne dra ut med tang fra livmor eller livmorhals, en lege som ikke har noe kunnskap om gynekologi i det hele tatt!! jeg ropte ut at det var jævla uaktuelt og da ble jeg morder, så det er nok bare det som har reddet klumpen min. Det er helt sykt hvor mye man må stå på selv for å bli hørt.
WohoHJEMME!
Har fått tatt meg en dusj og skrudd på Netflix
Nope, I wish!Kødder du ??? Hva i alle dager
Det der burde du ta videre, helt grusomt at sånt kan skje.Nope, I wish!
Det er hårreisende faktisk
Burde kanskje det jaDet der burde du ta videre, helt grusomt at sånt kan skje.
Eh JA!Nope, I wish!
Det er hårreisende faktisk
Går veldig fint. Ingen flere blødninger foreløpig, bare voksesmerter fra livmor. Vært på første ukentlige ultralyd der det var liv, så nå prøver jeg være rolig fremover. Desverre sinnsykt kjedelig, så mannen må ta meg med ut på lufteturer, men blir jeg sliten er det rett hjem og på sofaen igjenHvordan går det med deg?
Signerer!Det er bare så fantastisk at alt ser ut til å være bra til tross for alt!! Så fortjent
Går veldig fint. Ingen flere blødninger foreløpig, bare voksesmerter fra livmor. Vært på første ukentlige ultralyd der det var liv, så nå prøver jeg være rolig fremover. Desverre sinnsykt kjedelig, så mannen må ta meg med ut på lufteturer, men blir jeg sliten er det rett hjem og på sofaen igjen
Må prøve å holde tritt med skolearbeid også, det blir hardt kjenner jeg en oppgave vi har nå innebærer skogsturer osv, har fått litt tilpassing der, men det er grenser på hvor mye de kan gjøre også..
Jeg slipper skogsturene foreløpig, skal prøve i påsken når jeg er litt tryggere hvis ikke får gubben dra på tur for meg og ordne det jeg trenger. De skjønner at jeg tar det med ro, men hvis ikke jeg passer på så blir tilpasningen at jeg må ta det igjen neste årSå bra at blødningen har stoppet! Og hurra for at alt er bra håper du klarer å komme deg greit i gjennom skolearbeid og skogsturer også de skjønner sikkert at du tar det litt med ro
Jeg slipper skogsturene foreløpig, skal prøve i påsken når jeg er litt tryggere hvis ikke får gubben dra på tur for meg og ordne det jeg trenger. De skjønner at jeg tar det med ro, men hvis ikke jeg passer på så blir tilpasningen at jeg må ta det igjen neste år
7+0 i dag, bare to uker igjen til jeg føler det verste er over!