B
Bellabanan
Guest
Massemasse liv og røre på ul
Åh så glad jeg blir for deg hurra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Massemasse liv og røre på ul
Skal sende deg bilder i kveld siden du ikke er på noen av de skjulte der jeg delerSå herlig! Jeg kan ikke huske sååå mye liv på 9+..noe UL, så dette høres kjernesunt ut! <3
Så fantastiskMassemasse liv og røre på ul
Hurra! Hvor langt er du i følge ul?Massemasse liv og røre på ul
Like langt som etter ivf, 9+4Hurra! Hvor langt er du i følge ul?
Å slutte på medisiner er kjempe skummelt. Men nei de sier ikke at du kan slutte hvis de ikke er sikre på at det er ok.Vurderte egentlig slutte på medisiner likevel.. Jeg er ganske lei av å måtte huske på det, og være dårlig av dem. Og st.olavs hadde vel ikke skrevet at jeg kunne slutte på dem om det ikke var trygt?
De mente jeg skulle slutte 9+5(iflg dem 9+0)
Er 10+0 i dag og vi fikk se en tydelig navlestreng på torsdagen, så jeg er litt frem og tilbake.
Litt redd og samtidig veldig klar for å slutte på medisiner..
Hadde du styrt syklus? Jeg husker ikkeÅ slutte på medisiner er kjempe skummelt. Men nei de sier ikke at du kan slutte hvis de ikke er sikre på at det er ok.
Gratulerer med 10 uker. Du suser jo avgårde i den farten ❤
Så utrolig gøy!☆Massemasse liv og røre på ul
Jeg sluttet etter 9+6 i styrt syklus. Var kjemperedd, men sykehuset bekreftet at det skulle gå bra. Gravid 15+4 nå. Lykke til!Jeg lot være å ta kveldsmedisin i dag, tenker at jeg kan likegodt bare slutte.. Jeg er lei av å være dårlig i magen og bæsje tre ganger daglig pga cyclogest-voks Også spesielt siden vi skal på hytta hvor akutt-må-bæsje ikke funker så bra
Vi får se hvordan jeg føler meg imorgen, spent på morgendagen.
Er visstnok ikke uvanlig å spotte når man slutter på medisiner fra styrt syklus, så vi får se hva som skjer
Hadde du noe Spotting eller noe sånt når du sluttet? Lest at det kan være normaltJeg sluttet etter 9+6 i styrt syklus. Var kjemperedd, men sykehuset bekreftet at det skulle gå bra. Gravid 15+4 nå. Lykke til!