Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Er det normalt at jeg bare har måttet sette meg ned pga bekkenet flere ganger allerede? Ute og tror og helt plutselig må jeg bare finne et sted og sitte fordi hele kroppen protesterer
Litt usikker på om det er ledgikt som gjør det eller graviditeten...

Jeg fikk bekkenløsning når jeg var like langt på vei.. Sykemeldt resten.
 
Lege kan henvise til fysioterapeut eller lignende så du kan komme i gang med trening/behandling. De anbefaler å starte så tidlig som mulig for å få best mulig effekt, altså kanskje kunne stanse/forsinke den negative utviklingen. Så ville absolutt ikke ventet noe særlig med å komme i gang.

Jeg har ikke hatt bekken-trøbbel selv, men kjenner jo flere som har hatt det. Siden det er hormonelt kan det komme allerede ved positiv test.
 
Jeg fikk bekkenløsning når jeg var like langt på vei.. Sykemeldt resten.
Lege kan henvise til fysioterapeut eller lignende så du kan komme i gang med trening/behandling. De anbefaler å starte så tidlig som mulig for å få best mulig effekt, altså kanskje kunne stanse/forsinke den negative utviklingen. Så ville absolutt ikke ventet noe særlig med å komme i gang.

Jeg har ikke hatt bekken-trøbbel selv, men kjenner jo flere som har hatt det. Siden det er hormonelt kan det komme allerede ved positiv test.
Æsj.. Jeg kommer jo til å klikke om det skal være sånn :bookworm:
 
Æsj.. Jeg kommer jo til å klikke om det skal være sånn :bookworm:

Noen får en rask negativ utvikling, mens andre bare merker det innimellom gjennom svangerskapet. Jeg anbefaler uansett å be om hjelp, i tilfelle det er starten på noe i utvikling. :confused:
 
20181021_084017.jpg
 
Gratulerer med 5 uker ❤️
 
Gratulerer med 5 uker ❤️
 
Gratulerer Tiger ❤️
 
Gratulerer med 5 uker[emoji5]
 
Gratulerer med 5 uker [emoji2][emoji3590]
 
Takk :D føler meg ikke spesielt gravid altså.
 
Men ta en tur til legen! Gikk med bekkenløsning her fra uke 5 til jeg fødte.. Ikke gøy å ikke kunne gå normalt i over 22 uker (og skulle jo gått 13 uker til med dette). Tærte på psyken.
 
Gratulerer med 5 uker
 
Takk damer!
I dag kom kvalmen. Satt på do og måtte neste vrenge søppelposen ut av bøtta for å ha noe å spy i :yuck: ikke spydd enda men brekker meg av alt. Kaffen gikk ikke ned i det hele tatt.
Har måttet melde inn at jeg blir sen i dag, jeg liker ikke gjøre sånt.
 
Gratulerer med 5 uker!:D kjedelig at kvalmen har ankommet, håper det ikke varer lenge:)
 
Back
Topp