Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy Hva er det med denne dere liker så godt? Har ikke begynt å sjekke ut vogner helt enda, så har ikke så mye peilingVi har funnet drømmevogna [emoji7] nå må bare spiren sitte!!
Vi (han)bestemte oss for stokke trailz for lenge siden, pga klikk-systemet med sovedelen, sittedelen og bilsete [emoji1] og at den virker veldig robust.Så gøy Hva er det med denne dere liker så godt? Har ikke begynt å sjekke ut vogner helt enda, så har ikke så mye peiling
Haha, ja, vogn er dyrt om man vil ha en man selv synes er perfekt [emoji1] men det er verd pengene for de kan brukes lenge om man er snill med dem!Jeg har aldri kikket på noe babytilbehør i hele mitt liv, men den vogna så jo helt magisk ut. Det klikk-systemet er jo mange vogner i en! Nå skjønner jeg plutselig hvorfor alle snakker om at vogner er så dyrt (og det er det, shit).
Kjedelig at det tar så lang tid. Kan ikke akkurat påstå du var sent ute med å bestille heller... Har ofte bestilt fra billige-tester og da kommer det på et par-tre dager.Har bare to clearblue digital m/uker og monitor-sticks og 90ish el.testee
Bestilte billigtester fra wish for snart en mnd siden føles det som; De har enda ikke kommet
Fikk dem idag, så imorgen blir det test [emoji4] hadde visdt bestilt dem 1.mai så det har ikke tatt sååå lang tid mtp at de kommer fra en annen verdensdelKjedelig at det tar så lang tid. Kan ikke akkurat påstå du var sent ute med å bestille heller... Har ofte bestilt fra billige-tester og da kommer det på et par-tre dager.
Ååå så hyggelig [emoji173]takk!Hei Tiger Har lest litt i dagboken din nå, så følte for å legge igjen et spor! Ser du har noen spennende dager nå, så sender deg masse baby-støv og all hell og lykke!
Ooh, den var søt, men nesten litt sånn liten-søt? Hvilken er det?Sender masse babystøv! likte drømmevognen! Her er bilde av min [emoji7]
Ååå så hyggelig [emoji173]takk!
Ooh, den var søt, men nesten litt sånn liten-søt? Hvilken er det?
Morsomt at det er nesten samme farge som den vi ønsker oss [emoji1] liker at det er flere jenter som synes grønne vogner er stas!
Stokke vognene er superfine. Og smart å vite hvilke vogn man vil ha før man skaffer bilstol, så slipper man å kjøpe systemer som ikke er kompatible.Vi har funnet drømmevogna [emoji7] nå må bare spiren sitte!!
Æææh, spennende!!
8dpo. Nope. Men den har 25 i styrke da så forventet ikke strek. Men! Ingen skyggestrek [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
Var fordi jeg ikke hadde billigtester ja, og litt nå for å se om de gav skyggeTrodde du var sterk og ikke testet før sent jeg, var kanskje fordi du ikke hadde noe billigtester det kanskje? Hihi Lykke til med testing ❤ Er nok like spent som deg