Tiger prøver på baby!

Vi har funnet drømmevogna [emoji7] nå må bare spiren sitte!!

3d012a7e57d3ab22384b92a94316883e.jpg

Sender babystøv dette må jo være gullegget! *********************************************************:smiley-angelic001

Så gøy xsmile9 Hva er det med denne dere liker så godt? Har ikke begynt å sjekke ut vogner helt enda, så har ikke så mye peiling :p
Vi (han)bestemte oss for stokke trailz for lenge siden, pga klikk-systemet med sovedelen, sittedelen og bilsete [emoji1] og at den virker veldig robust.
Vi har sett på lilla, men så for noen dager siden at den fantes i grønn spesialutgave og viste han.. den er midt i blinken for oss og militærgrønn er perfekt [emoji16]

Jeg har aldri kikket på noe babytilbehør i hele mitt liv, men den vogna så jo helt magisk ut. Det klikk-systemet er jo mange vogner i en! Nå skjønner jeg plutselig hvorfor alle snakker om at vogner er så dyrt (og det er det, shit).

Jeg har aldri kikket på noe babytilbehør i hele mitt liv, men den vogna så jo helt magisk ut. Det klikk-systemet er jo mange vogner i en! Nå skjønner jeg plutselig hvorfor alle snakker om at vogner er så dyrt (og det er det, shit).
Haha, ja, vogn er dyrt om man vil ha en man selv synes er perfekt [emoji1] men det er verd pengene for de kan brukes lenge om man er snill med dem!
Jeg er veldig glad i å planlegge i prøvetiden... får dagene til å gå fortere [emoji173]

Har bare to clearblue digital m/uker og monitor-sticks :dog og 90ish el.testee
Bestilte billigtester fra wish for snart en mnd siden føles det som; De har enda ikke kommet
Kjedelig at det tar så lang tid. Kan ikke akkurat påstå du var sent ute med å bestille heller... Har ofte bestilt fra billige-tester og da kommer det på et par-tre dager.

Kjedelig at det tar så lang tid. Kan ikke akkurat påstå du var sent ute med å bestille heller... Har ofte bestilt fra billige-tester og da kommer det på et par-tre dager.
Fikk dem idag, så imorgen blir det test [emoji4] hadde visdt bestilt dem 1.mai så det har ikke tatt sååå lang tid mtp at de kommer fra en annen verdensdel

Hei Tiger :) Har lest litt i dagboken din nå, så følte for å legge igjen et spor! Ser du har noen spennende dager nå, så sender deg masse baby-støv og all hell og lykke! :)

Sender masse babystøv! :D likte drømmevognen! Her er bilde av min [emoji7]
1f4f7bfd0393d9d0ae95377c3f3fac81.jpg

Hei Tiger :) Har lest litt i dagboken din nå, så følte for å legge igjen et spor! Ser du har noen spennende dager nå, så sender deg masse baby-støv og all hell og lykke! :)
Ååå så hyggelig [emoji173]takk!
Sender masse babystøv! :D likte drømmevognen! Her er bilde av min [emoji7]
1f4f7bfd0393d9d0ae95377c3f3fac81.jpg
Ooh, den var søt, men nesten litt sånn liten-søt? Hvilken er det?
Morsomt at det er nesten samme farge som den vi ønsker oss [emoji1] liker at det er flere jenter som synes grønne vogner er stas!

Ååå så hyggelig [emoji173]takk!

Ooh, den var søt, men nesten litt sånn liten-søt? Hvilken er det?
Morsomt at det er nesten samme farge som den vi ønsker oss [emoji1] liker at det er flere jenter som synes grønne vogner er stas!

Det er bugaboo buffalo escape special edition :) jeg bare syns det er den nydeligste vognen [emoji7] fikk den heldigvis sponset av pappa. Den er ikke noe liten, ser kanskje sånn ut på bildet :p bugaboo cameleon er lavere :)
d7fd501598644beee8d573758a807774.jpg
31e398ed2cbca46e090ddf7df40feaba.png

Sånn ser den ut hvis du googler den. Denne vognen er super ihvertfall [emoji1305]

e0a57e61e4b46c7afdb375c3635348c9.jpg

8dpo. Nope. Men den har 25 i styrke da så forventet ikke strek. Men! Ingen skyggestrek [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]

Trodde du var sterk og ikke testet før sent jeg, var kanskje fordi du ikke hadde noe billigtester det kanskje? ;) Hihi :p Lykke til med testing ❤ Er nok like spent som deg ;)

Vi har funnet drømmevogna [emoji7] nå må bare spiren sitte!!

3d012a7e57d3ab22384b92a94316883e.jpg
Stokke vognene er superfine. Og smart å vite hvilke vogn man vil ha før man skaffer bilstol, så slipper man å kjøpe systemer som ikke er kompatible.

Trodde du var sterk og ikke testet før sent jeg, var kanskje fordi du ikke hadde noe billigtester det kanskje? ;) Hihi :p Lykke til med testing ❤ Er nok like spent som deg ;)
Var fordi jeg ikke hadde billigtester ja, og litt nå for å se om de gav skygge :p
hater skygger, De gir falskt håp

3be5a74184b759c5abe72e03cddb81fe.jpg

Elefantvaskedag [emoji14]
Den grå sitter på tørkestativet!

Jeg våknet ikke av tempe-alarmen i morges, så det ble sen temping og desverre også synking i temp [emoji53] så håpet gikk jo litt ned.

73ca1993453b2f287d81f85cccd9af6a.jpg

Mandag som kommer skal jeg kjøre to timer tur retur(til sammen fire timer om det ikke er dårlig føre eller stopp) sykehuset for å ha samtale om sjekk for endometriose. Tenk at jeg må bruke en hel arbeidsdag på å dra til det nermeste sykehuset! [emoji35] bah!
Red: håper på positiv test før det sånn at jeg kan få målt hcg isteden [emoji23]

Last edited:
Ikke gi opp enda :) min temp gikk litt nedover på 9 og 10 dpo [emoji1303]

Back
Topp