Tiger prøver på baby!

Apropos pisser på kopp! [emoji1]

852f57f3df7766ba6bae4feb10d0df2b.jpg

Da håper jeg el var i natt, og at det blir baby til oss i februar, for fy søren jeg synes det er vondt når andre annonserer graviditeter! [emoji24] Wæææ!

Note to self: selvbruning er dumt, du blir ikke din på 17.mai!
d9ec156afccfa1b624b6ee58bdb8da25.jpg

Heia heia!!! Håper det klaffer for deg denne mnd! Blir spennende å følge med :-)

Kjenner tydelig at egget flytter på seg i egglederen!
Finn deg en kompis å smelte sammen med og kom deg hele veien til livmora [emoji173][emoji173] du kan være hvilket kjønn du vil så lenge du kommer! [emoji4]

Kjenner tydelig at egget flytter på seg i egglederen!
Finn deg en kompis å smelte sammen med og kom deg hele veien til livmora [emoji173][emoji173] du kan være hvilket kjønn du vil så lenge du kommer! [emoji4]
Nå blir det baby :Heartred

7cc4ce8c90adcb6ec35f789675366f72.jpg

Override fordi tempen ikke steg når el.smertene gav seg [emoji13]
Og sovet lenge igår og kort i dag! Nå skal jeg på jobb [emoji173]
Har en skikkelig knallgul kjole i dag sånn at folk ikke skal se de flotte skjoldene i brunfargen min [emoji3]
Kos dere masse i dag [emoji173]

7cc4ce8c90adcb6ec35f789675366f72.jpg

Override fordi tempen ikke steg når el.smertene gav seg [emoji13]
Og sovet lenge igår og kort i dag! Nå skal jeg på jobb [emoji173]
Har en skikkelig knallgul kjole i dag sånn at folk ikke skal se de flotte skjoldene i brunfargen min [emoji3]
Kos dere masse i dag [emoji173]
Ha en fin 17. Mai! ;)

Endte opp med å legge meg etter middag på ettermiddagen, gjespet fra jeg stod opp kl 06 til 17.. helt kaputt [emoji13] tror ikke kroppen min er helt vant til progesteron rett og slett (Wild yam er en tyde erstatning for det)

8d0e949b31ac768ea542187284aba44e.jpg

3dpo! Syyykt trøtt (helt ekstremt) og gruer meg til eksamen imorgen, fikk helt hjerneteppe på den muntlige og det gikk ikke bra [emoji15]
Heldigvis ikke avhengig av karakterene.
Og neste eksamen igjen er en av ikm-dagene . . . Så det er jo flott [emoji13] blir ikke mye eksamen da!

Skikkelig sugen på snus om dagene! Vi snuste mens vi var i Oslo og drakk, og i ettertid har ikke suget gitt seg [emoji50] æsj altså! Sugen på noe jeg spyr av [emoji23] er det mulig å drive med sånn selvpining!

Jeg er skikkelig spent på hvilke erfaringer du gjør deg med wild yam. Har bestilt meg ei krukke med det (gikk for kremen jeg da, orker ikke flere piller/kapsler hehe).

Jeg er skikkelig spent på hvilke erfaringer du gjør deg med wild yam. Har bestilt meg ei krukke med det (gikk for kremen jeg da, orker ikke flere piller/kapsler hehe).
Ser ikke forskjell på temp ihvertfall. Men dpo-symptomene er tidligere denne mnd.. og jeg føler meg annerledes enn vanlig dpo faktisk, uten at jeg helt kan forklare det..

Våkne av meg selv kl 05 05, ayye ayye! Drømte at jeg og noen til var i en båt en skikkelig kald plass, og stormen rett borti hugget så jeg skulle hoppe på båten før vi skulle legge fra kai [emoji23]

Her er tempen ! Grønn denne mnd! Ser lovende ut!
3b4e80ec150e8bb11651b5ed3d95b160.jpg

Ser ikke forskjell på temp ihvertfall. Men dpo-symptomene er tidligere denne mnd.. og jeg føler meg annerledes enn vanlig dpo faktisk, uten at jeg helt kan forklare det..

Spennende. :)

Ser jo fra i dag at tempen ligger litt høyere nå enn tidligere. Det tar vel sikkert noen dager før wild yam får full effekt?

Back
Topp