Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysse fingre og tær for dere ❤❤Apropos pisser på kopp! [emoji1]
![]()
Da håper jeg el var i natt, og at det blir baby til oss i februar, for fy søren jeg synes det er vondt når andre annonserer graviditeter! [emoji24] Wæææ!

Nå blir det babyKjenner tydelig at egget flytter på seg i egglederen!
Finn deg en kompis å smelte sammen med og kom deg hele veien til livmora [emoji173][emoji173] du kan være hvilket kjønn du vil så lenge du kommer! [emoji4]

Ha en fin 17. Mai!![]()
Override fordi tempen ikke steg når el.smertene gav seg [emoji13]
Og sovet lenge igår og kort i dag! Nå skal jeg på jobb [emoji173]
Har en skikkelig knallgul kjole i dag sånn at folk ikke skal se de flotte skjoldene i brunfargen min [emoji3]
Kos dere masse i dag [emoji173]
Ser ikke forskjell på temp ihvertfall. Men dpo-symptomene er tidligere denne mnd.. og jeg føler meg annerledes enn vanlig dpo faktisk, uten at jeg helt kan forklare det..Jeg er skikkelig spent på hvilke erfaringer du gjør deg med wild yam. Har bestilt meg ei krukke med det (gikk for kremen jeg da, orker ikke flere piller/kapsler hehe).
Ser ikke forskjell på temp ihvertfall. Men dpo-symptomene er tidligere denne mnd.. og jeg føler meg annerledes enn vanlig dpo faktisk, uten at jeg helt kan forklare det..