trebarnmamma
Forelsket i forumet
Spennende [emoji16][emoji16][emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nja, litt høyere men ikke voldsomt [emoji4] tar nok noen dager ja! Fryser noe helt sykt om dagene [emoji15] ganske sikker på at denne ppn ender med overraskelse av noe slag..!Spennende.
Ser jo fra i dag at tempen ligger litt høyere nå enn tidligere. Det tar vel sikkert noen dager før wild yam får full effekt?
Ja [emoji56]Spennende [emoji16][emoji16][emoji16]
Fy søren, så spennendeNja, litt høyere men ikke voldsomt [emoji4] tar nok noen dager ja! Fryser noe helt sykt om dagene [emoji15] ganske sikker på at denne ppn ender med overraskelse av noe slag..!
Ja [emoji56]
Så spennende! Håper det blir deres tur nå Når har du planer om å starte testingen?
Dette er spennende. Hadde noen skikkelig stikkende kramper i livmora igår kveld [emoji1]
Kom igjen gullet! Jeg vil ihvertfall ha fått positiv test når vi får vite kjønnet på søskenbarnet ditt denne mnd! Hvis ikke så blir jeg nok utrøstelig en god stund [emoji15]
Foreløpige symtomer
Gråteanfall [emoji15] 5dpo
Trøtt som en dupp, sovet ca 13 timer på ett døgn!
Livmora føler fullere enn vanlig siden 2dpo
Kramper og stikking kvelden 4dpo
13dpo [emoji4] har ikke tidligtester (de har ikke kommet i posten)Så spennende! Håper det blir deres tur nå Når har du planer om å starte testingen?
Kramper/stikkinger som kommer og går i livmora! [emoji50]
Håpe håpe [emoji173][emoji173] hvis dette funker så må folk sende meg adressene sine sånn at jeg kan dele ut resten av wildyam'en minKrysser fingre for at det er baby-symptomer!
Jeg tror jeg klikker om vi skal prøve i to år i strekk at du klarer, all respekt for det [emoji173]Det liker vi! Jeg var helt sikker på at mensen var rett rundt hjørnet når jeg fant ut at jeg var gravid for et drøyt år siden. Da hadde vi prøvd i 2 år og lykkes da på første runde med Pergotime. Lykke til! Håper du snart kan sitte med en positiv test i hånda[emoji5]
Åhh, skjønner frustrasjonen din! Er jo noen dager du ikke har tempet, så kan jo vere at det er det som er årsaken.. Det ser jo veldig ut som at du har el. Har du testet denne pp?Årrgg!
Her er tempen med advanced-instilling!
Her er opk override
Research-detector (hva er det)
Og den manuelle som jeg mener er mer riktig
Hvorfor skjer dette her? [emoji44] advanced mener jeg ikke har hatt el?! Frustrert!
El.testene står nederst der [emoji16] var kort vindu for jeg fikk bare en positiv før de ble knallnegative igjen!Åhh, skjønner frustrasjonen din! Er jo noen dager du ikke har tempet, så kan jo vere at det er det som er årsaken.. Det ser jo veldig ut som at du har el. Har du testet denne pp?
Takk! [emoji1] håpet gikk dog litt ned med tempen, men jeg håper at det var en liten festedip [emoji56]Dette er så vanvittig spennende! Krysser fingerne for dere.
Har bare to clearblue digital m/uker og monitor-sticks og 90ish el.testeeHåper det. Hadde vært igang med å teste fra 8 dpo jeg... Hva slags tester sitter du på nå?