Hva gjør dere nå i ventetiden mot fødsel? Jeg kjeder meg fælt, og været tillater ikke turgåing. Er utålmodig, og vil helst at tiden mot fødsel går fort 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har blitt mye rydding og klesvasking i det siste.. Baking har det også blitt.. Burde vel strengt tatt hevet beina opp og funnet sofakroken med ei god bok.. Men denne redebyggingen er ikke bare bare ;-) Håper på en rolig og koselig barselstid! Nå skal jeg og mannen ut å spise lunsj sammen, bare oss to for første gang på lenge, blir koselig!
Hvor lenge har du hatt permisjon? Jeg startet med baking, turer, shopping, caféturer, barselbesøk osv. Nå i fjerde uke er det mest rolige aktiviteter, husarbeid osv... Startet også tidlig å kjede meg, men hadde jeg visst jeg gikk over termin skulle jeg jaggu ikke ha gjort det og prøvd å nytt tida litt mer..Gjør det nå da, siden jeg ikke orker å gjøre så mye lengre
![]()
Her går det i Netflix. Har null energi, så jeg ligger bare på sofaen. Får helt ekstremt dårlig samvittighet for at jeg ikke gjør mer fornuftige ting.
Også strikker jeg, bytter på å strikke babybukse og kjøkkenkluter alt ettersom hvilket TV-opptak jeg ser og dermed hvor mye jeg må følge med