Tidsfordriv

Fikk litt inspirasjon fra dere i går, så da hev jeg meg rundt å bakte kanelknuter. I dag skal jeg på kafé, også har 6åringen halloweenfest med klassen i ettermiddag :-) så denne dagen går nok fort. I morgen blir det å satse på brødbakst og husvask, så får vi se om kroppen er enig i det :P

Kjenner at jeg blir mer og mer "lat" jo nærmere termin jeg kommer :P Hadde planer om å støvsuge, brette klær, sortere i jule-eska og skrive jule-handleliste idag. Hadde også tenkt at jeg skulle komme meg på butikken og handle til middag, pluss forberede litt. Men jeg ligger på sofaen, leser forum, drikker te og ser på "the holiday".. :P produktiv tirsdag!
Hva gjør dere andre i dag?

Har også gått litt inn for landing nå. Vært bare hjemme i to dager nå, fått gjort litt, men blir mange pauser også. Venter egentlig på lønning for føler pengene flyr bare jeg stikker hodet ut døren. Blir nok litt mer cafebesøk og handling mot helgen.

Har også gått litt inn for landing nå. Vært bare hjemme i to dager nå, fått gjort litt, men blir mange pauser også. Venter egentlig på lønning for føler pengene flyr bare jeg stikker hodet ut døren. Blir nok litt mer cafebesøk og handling mot helgen.

Samme her, ble en del shopping og caféturer i slutten av oktober.. :P så har nå litt shoppe-stopp :-) klarer tilogmed å holde meg unna internett-shopping! Helt utrolig. Samboer skal få handle litt til jul/advent nå i helga (han har sagt det selv), også kommer svigers innom (de skal heldigvis sove på hotell). Så håper siste tiden går fort.. Når har du termin? :-)

Jeg har termin 19. Nov. Eldstemann kom 5 dager over og yngste en uke før. Da begynte vannet å lekke og ble satt i gang. Kjenner jeg er spent og litt utolmodig. Tenker jeg skal gå å hente i bhg og la bilen stå om en halvtime. :) du da? Termin?

Jeg har termin 19. Nov. Eldstemann kom 5 dager over og yngste en uke før. Da begynte vannet å lekke og ble satt i gang. Kjenner jeg er spent og litt utolmodig. Tenker jeg skal gå å hente i bhg og la bilen stå om en halvtime. :) du da? Termin?

Åh, ikke lenge igjen :-) har termin 22. nov. Min første kom ca. 3 uker før, så jeg føler meg nesten litt på overtid nå. Kjennes ut som at jeg har ventet i et år på at lille skal komme ut :-)

Back
Topp