Tidsfordriv

Guttemamma23

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Hva gjør dere nå i ventetiden mot fødsel? Jeg kjeder meg fælt, og været tillater ikke turgåing. Er utålmodig, og vil helst at tiden mot fødsel går fort :P

Har blitt mye rydding og klesvasking i det siste.. Baking har det også blitt.. Burde vel strengt tatt hevet beina opp og funnet sofakroken med ei god bok.. Men denne redebyggingen er ikke bare bare ;-) Håper på en rolig og koselig barselstid! Nå skal jeg og mannen ut å spise lunsj sammen, bare oss to for første gang på lenge, blir koselig!

Hvor lenge har du hatt permisjon? Jeg startet med baking, turer, shopping, caféturer, barselbesøk osv. Nå i fjerde uke er det mest rolige aktiviteter, husarbeid osv... Startet også tidlig å kjede meg, men hadde jeg visst jeg gikk over termin skulle jeg jaggu ikke ha gjort det og prøvd å nytt tida litt mer.. :p Gjør det nå da, siden jeg ikke orker å gjøre så mye lengre :p

Har blitt mye rydding og klesvasking i det siste.. Baking har det også blitt.. Burde vel strengt tatt hevet beina opp og funnet sofakroken med ei god bok.. Men denne redebyggingen er ikke bare bare ;-) Håper på en rolig og koselig barselstid! Nå skal jeg og mannen ut å spise lunsj sammen, bare oss to for første gang på lenge, blir koselig!

Så deilig :-) kos dere med lunsj!

Hvor lenge har du hatt permisjon? Jeg startet med baking, turer, shopping, caféturer, barselbesøk osv. Nå i fjerde uke er det mest rolige aktiviteter, husarbeid osv... Startet også tidlig å kjede meg, men hadde jeg visst jeg gikk over termin skulle jeg jaggu ikke ha gjort det og prøvd å nytt tida litt mer.. :p Gjør det nå da, siden jeg ikke orker å gjøre så mye lengre :p

Er student, har vært hjemme i et par uker nå :-) enda 18 dager til termin.
Tenker å få kjøpt litt mel og diverse i dag, så blir det litt baking fremover. Kanskje jeg må starte å strikke eller lese litt bøker :P

Går mye i strikking.:D Allerede fått en fin stabel til det første året. Ellers er det jo husarbeid og matlaging, baking og litt andre småting. Dagene går fort og jeg kjeder meg ikke. Men gleder meg til å kunne være mer i aktivitet og ikke ha så vondt i kroppen.:)

Her går det i Netflix. Har null energi, så jeg ligger bare på sofaen. Får helt ekstremt dårlig samvittighet for at jeg ikke gjør mer fornuftige ting.

Ser litt TV, leser litt bok, vasker klær og litt husarbeid, har noen ærend her og der. Akkurat nå er mamma her, så vi skravler, går tur og får litt hjelp til diverse i huset...

For noen uker siden så jeg ferdig 10 sesonger av Greys! Da var det omtrent det eneste jeg gjorde om dagene.... :p

Det går i litt husarbeid, vaske klær(og det som hører til), matlaging og en del sofasliting med dårlig tv på :p

Med andre ord, fint lite ;) hehe

Har nesten rundet alle 6 sesongene i DropdeadDiva! Late dager.. Får dårlig samvittighet av å ikke orke noen ting er 38 + 1 i dag og lei av å bære tungt + konstant kvalme og søvnløse netter..

Vært en uke i perm og synes tiden flyr for min del. Hadde barnebursdag og Halloween i helgen da. Bare i dag har jeg vært hos tannlegen med sønnen min, jordmortime og deretter bytur med noen småerender. Nå hvile litt før henting i bhg og skole. I morgen skal jeg og barna dra til byen på McDonald's før vi skal på Hakkebakkeskogen med mormor. Gleder meg vel mer enn barna :D etter det er det Mnd faste vinkveld (brus på meg) med mammaer med 2012 barn. Så Puh ;) sønd blir det kake og kaffe med familien, voksenbursdag som vi kaller det og mandag er vi bedt på middag. Ikke tid til fødsel ennå. I tillegg baker jeg og shopper litt.

Jeg har jo to barn fra før, en i barnehagen og en på skolen. Leverer treåringen sent i barnehagen, og henter tidlig. Har rundt 5-6 timer for meg selv om dagen og de nyter jeg skikkelig:). Jeg vasker klær, spiser, ser på tv, strikket og sover. Kjeder meg ikke, men kjenner at jeg begynner å bli klar for at mini skal komme:).

Litt husarbeid og småærender. Har begynt å handle julegaver, også har jeg kjøpt inn materialpakke til julekort:happy: Også strikker jeg, bytter på å strikke babybukse og kjøkkenkluter alt ettersom hvilket TV-opptak jeg ser og dermed hvor mye jeg må følge med:p

Her har det gått i husarbeid har aldri baket så mye som den siste uken :) lager middag. og prøver å gå en tur,Har gjort det de siste dagene. Kjeder meg en del :O ser på tv og strikker litt. Veldig nybegynner da. Går i grunn bare å venter :)

Har bare hatt permisjon i noen få dager :p men her går det i rydding/vasking, scrapping, baking og tur med hunden. Selvfølgelig netflix inn i mellom :)

Ser filmer og serier på kvelden, driver med hobby, planlegger (fører lister) :)

Rydding, klesvask, kafeturer, tv serier :p også bestilte jeg 7 sånne monteringsett av julepynt med nisser, engler etc fra Panduro igår! NB: salg der nå!! Så kommer mamma innover etterhvert og planen er at vi skal bake litt julebakst :)

Jeg baker, vasker og ligger på sofaen;) Bekkenet krangler så det blir mer og mer kjedelig synes jeg..

Back
Topp