Tidlig ultralyd

Første ultralyd I morgen og jeg grugleder meg heeelt sykt. Klarer ikke å slappe av og håper så inderlig at vi får se en sprellende liten en. Er 12+6 i morgen
Krysser fingrene for gode nyheter :Heartred

Gjør meg ingenting å vente til i morgen, godt å få det prosessert litt før man setter i gang, men syntes det er lenge når det ikke er sikkert jeg får time neste uke en gang. Har heldigvis legetime neste torsdag så får forlenget sykemeldingen da. Og så har vi time til ivf oppstart offentlig i april, så har et lyspunkt der :Heartred
Det var veldig leit å høre. Det er forferdelig at du må gjennomgå dette. Håper du har god støtte rundt deg! :Heartred

Ønsker deg masse lykke til videre:Heartred

Har også ultralyd på onsdag når jeg er 12+4. Håper jeg får et ultralyd bilde med nub som jeg kan dele her inne slik at andre kan være med å gjette! Regner med at de ansatte ikke vil fortelle noe uansett om de ser kjennet :hilarious: :hilarious:

Jeg har egentlig vært så mentalt forberedt på jente en stund nå at jeg nesten ikke vet hvordan jeg vil reagere hvis jeg får gutt :hilarious: :hilarious: :hilarious: Samboer blir veldig glad haha :hilarious::hilarious:
Jeg har 12+5 på tirsdag er sykt spent. Har time hos lege i dag håper vi kan høre hjertelyd via Doppler!!

Alt så fint ut på ultralyden i dag, og er satt opp til toul 9.mars. Hun målte meg til 11+4 i dag(to dager bak enn det hun på den private klinikken satte meg til), så da blir det akkurat i grenseland med nipt(tror jeg da). Men det får de være. Sist tok jeg nipt når jeg var 13+6.

Drikker dere juice elsn rett før UL for at fosteret beveger seg, eller har dere bare vært inne også har fosteret tilfeldigvis bevegde på seg? Når jeg så 11+4 så lå fosteret helt dønn stille :smiley-ashamed004 :smiley-ashamed004 Vil ha litt bevegelse på onsdag hehe!

Drikker dere juice elsn rett før UL for at fosteret beveger seg, eller har dere bare vært inne også har fosteret tilfeldigvis bevegde på seg? Når jeg så 11+4 så lå fosteret helt dønn stille :smiley-ashamed004 :smiley-ashamed004 Vil ha litt bevegelse på onsdag hehe!
Helt tilfeldig her tror jeg. Trodde ikke man kunne se bevegelse så tidlig som 9+0 hehe.
Men vil tro du kanskje ser noe 11+4 :angelic: :love7

Helt tilfeldig hos meg i uke 9 og i uke 13 :happy:

Back
Topp