Tidlig ultralyd

Æææææ vi er såå mange som har UL de neste 3 dagene jo :excited001

Grugleder meg så mye siden UL hos fastlegen var på under 1 min med for liten probe slik at man bare så bitte litt, men nok til å se at det så ut som hjertet banket iallfall :hilarious: Og fosteret virket veldig stort når man ikke klarer å få hele fosteret inn på et bilde :hilarious: Men det var så utrolig raskt Og bildet var så blurry :nailbiting:

Drikker dere juice elsn rett før UL for at fosteret beveger seg, eller har dere bare vært inne også har fosteret tilfeldigvis bevegde på seg? Når jeg så 11+4 så lå fosteret helt dønn stille :smiley-ashamed004 :smiley-ashamed004 Vil ha litt bevegelse på onsdag hehe!
OTUL sist lå fosteret stille, og jeg fikk et glass saft etter at hun fikk målt de tingene hun trengte. Saftglasset gjorde at lille flyttet seg det hun trengte for å måle andre ting. Så det er både fordel og ulempe med masse bevegelse :laughing002

Æææææ vi er såå mange som har UL de neste 3 dagene jo :excited001

Grugleder meg så mye siden UL hos fastlegen var på under 1 min med for liten probe slik at man bare så bitte litt, men nok til å se at det så ut som hjertet banket iallfall :hilarious: Og fosteret virket veldig stort når man ikke klarer å få hele fosteret inn på et bilde :hilarious: Men det var så utrolig raskt Og bildet var så blurry :nailbiting:

OTUL på tirsdag 3. mars, om 7 dager! ENDELIG :love2 Sjukt at jeg har klart å ikke ta privat UL før denne gangen. Ikke har jeg har hatt tid heller med tanke på jobb, studier og ungen som allerede er en fulltidssyssel :p

OTUL sist lå fosteret stille, og jeg fikk et glass saft etter at hun fikk målt de tingene hun trengte. Saftglasset gjorde at lille flyttet seg det hun trengte for å måle andre ting. Så det er både fordel og ulempe med masse bevegelse :laughing002

OTUL på tirsdag 3. mars, om 7 dager! ENDELIG :love2 Sjukt at jeg har klart å ikke ta privat UL før denne gangen. Ikke har jeg har hatt tid heller med tanke på jobb, studier og ungen som allerede er en fulltidssyssel :p
Åja, er det sant? Kanskje jeg faktisk ikke skal drikke noe annet enn vann rett føre da :hilarious:

Sliter sååå med å konsentrere meg om jobb i dag og grugleder meg bare sååå mye! Hvis det går fint i morgen og NIPT går bra, så kan jeg jo begynne å fortelle det til familie :nailbiting: :excited001 Da skal jeg bestille hjemreise til foreldrene mine på østlandet og se om jeg klarer å få med samboeren min (han har egentlig planer de neste helgene siden jeg skulle reist offshore :smiley-ashamed004)

Tror kanskje ikke at jeg skal vente til påsken med å fortelle det til storesøsteren min i Trondheim da. Det er litt fornærmende å ikke bli fortalt slike nyheter før nærmere uke 18 :smiley-ashamed004 Jeg var ei av de første som fikk vite om det med første ungen hennes og satte skikkelig pris på det for 3 år siden :happy::love017 Foreldrene mine fikk ikke vite det før sånn 5 uker senere.

Håper på å få otul snart, var på første jm time i dag og hun skal henvise, håper jeg får en melding med time snart, er 11 uker i morgen ☺️

Vi har time til OTUL nå på fredag da er jeg 12+2. Gleder meg ekstremt til å se den lille igjen, var på ultralyd privat i uke 7 og så bankende hjerte. Blir gøy å se litt mer enn en «blob» med noe som vibrerer inni denne gangen

Back
Topp